Prijenos sučeljavanja kandidata za predsjednika Republike Hrvatske koji je Hrvatska radiotelevizija sinoć izravno prenosila bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, pokazuju podaci o gledanosti tvrtke „All eyes on screens“ (bivši Adscanner).
Sučeljavanje je pratilo 14,48 posto AMR-a (Average Minute Rating ili prosječan broj pojedinaca koji su vidjeli specifični programski sadržaj), što ga čini najgledanijim od ukupno 50 promatranih sadržaja koliko ih je obuhvatilo istraživanje o gledanosti.
HRT kao javni medijski servis jedini je organizirao sučeljavanje svih osmero predsjedničkih kandidata koji su se suočili kroz tri tematske cjeline: obrambenu politiku i sigurnost, svjetonazor i aktualna društvena pitanja te vanjsku politiku.
Među najgledanijim sadržajima osim sučeljavanja bio je i središnji Dnevnik HRT-a, kojega je gledalo 11,07 posto AMR-a.
Također, sučeljavanje se pratilo i na HRT-ovom YouTube kanalu, gdje je prijenos ostvario gotovo 63.000 ulaza, te je ušao među prvih 10 na Trendingu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....