REZULTATI GLEDANOSTI

Predsjedničko sučeljavanje bilo je najgledaniji sadržaj na svim televizijama

Sučeljavanje je pratilo 14,48 posto AMR-a, što ga čini najgledanijim od ukupno 50 promatranih sadržaja

Predsjedničko sučeljavanje

 HRT

Prijenos sučeljavanja kandidata za predsjednika Republike Hrvatske koji je Hrvatska radiotelevizija sinoć izravno prenosila bio je najgledaniji sadržaj na svim televizijama, pokazuju podaci o gledanosti tvrtke „All eyes on screens“ (bivši Adscanner).

Sučeljavanje je pratilo 14,48 posto AMR-a (Average Minute Rating ili prosječan broj pojedinaca koji su vidjeli specifični programski sadržaj), što ga čini najgledanijim od ukupno 50 promatranih sadržaja koliko ih je obuhvatilo istraživanje o gledanosti.

HRT kao javni medijski servis jedini je organizirao sučeljavanje svih osmero predsjedničkih kandidata koji su se suočili kroz tri tematske cjeline: obrambenu politiku i sigurnost, svjetonazor i aktualna društvena pitanja te vanjsku politiku.

Među najgledanijim sadržajima osim sučeljavanja bio je i središnji Dnevnik HRT-a, kojega je gledalo 11,07 posto AMR-a.

Također, sučeljavanje se pratilo i na HRT-ovom YouTube kanalu, gdje je prijenos ostvario gotovo 63.000 ulaza, te je ušao među prvih 10 na Trendingu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. prosinac 2024 22:34