LONDON - U sklopu najnovije kampanje "UNHATE", grupa Benetton pokrenula je u utorak borbu protiv nezaposlenosti i pozvala 100 milijuna nezaposlenih mlađih od 30 godina da pomognu svojim zamislima.
Ta generacija dolazi na tržište rada, a na njemu vladaju gospodarski modeli koji toj generaciji ne pružaju šanse kakve su imali njihovi roditelji, rekao je u Londonu 48-godišnji Alessandro Benetton, predsjednik grupe.
"U povijesti svijeta (...) velike izume, velika djela, velike razlike činili su ljudi mlađi od 30 godina i ne vjerujemo da možemo gledati u budućnosti bez dijaloga s tim ljudima", rekao je.
Na natječaju će se odabrati "100 nezaposlenika godine" koji će dobiti svaki po 5.000 eura za svoje projekte. Sudionici moraju imati između 18 i 30 godina i biti nezaposleni. Životopis i prijedlog projekta trebaju poslati na www.unhatefoundation.org te će biti pozvani na intervju online.
Natječaj je otvoren do 14. listopada.
Statistike pokazuju da je više od 100 milijuna mladih između 15 i 29 godina u svijetu bez posla.
Marka Benetton koja se razvila iz obiteljskog posla ima 6.500 trgovina u 120 zemalja, a proslavila se kako smjelim bojama tako i kontroverznim oglašavanjem. Zadnjih godina trpjela je zbog uspona fleksibilnijih modnih brendova za široke slojeve kao što su španjolske Zara, Inditex i švedska H&M.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....