ZAGREB - Časopis OK!, najtiražniji mjesečnik u Hrvatskoj, danas je na zagrebačkom Vidikovcu svečano proslavio 20. rođendan, a prilikom svečanog obilježavanja glavni urednik OK!-a Neven Kepeski lansirao je digitalnu platformu okjeok.hr.
- Konačno web. Sada su se stvorili digitalni i tržišni uvjeti, a i publika je spremna za web. Naš će web biti u neprestanom redizajnu, stalno ćemo raditi neku vrstu iznenađenja, koju ja zovem strategijom merkata. Bit će puno brži i kreativniji od dosadašnjih portala - rekao je u svečarskom tonu Kepeski.
Na proslavi rođendana mogla se vidjeti i prva naslovnica časopisa OK! u proljeće 1995., ali su posjetitelji imali i jedinstvenu priliku fotografirati se za naslovnicu OK!-a. Urednik Kepeski istaknuo je da se prvi broj OK!-a prodao u 60 tisuća primjeraka, a jednaku nakladu ima i 20 godina kasnije.
- OK! je jedinstvena pojava u Europi. U 20 godina prodali smo 14 milijuna primjeraka, s time da se publika mijenja svake četiri godine. OK! se proširio i na zemlje u regiji - naveo je Kepeski i dodao kako postoje dvije franžize OK!-a, HEJ u Srbiji i COOL u Sloveniji, ali postoje i izdanja Teen, Posterbook i OK stvarni život. Sva izdanja prodaju se u milijun primjeraka godišnje, a OK! sajtovi imaju 730 tisuća fanova.
Na rođendanu je govorio i Tomislav Wruss, član Uprave EPH. - OK! je izdavački fenomen, on nije samo najtiražniji mjesečnik u Hrvatskoj, već i u regiji, a također je bio i pionir u širenju na društvene mreže. Danas izlazi u šest zemalja i ima dvije franšize - dodao je Wruss.
Proslavi rođendana OK!-a pridružile su se i brojne poznate osobe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....