PUNI KAPACITET

Ipak postoji iznimka: Nove restriktivnije mjere ne odnose se na domaći zračni promet

Novo pravilo i nije problem za dva domaća prijevoznika s obzirom na to da je potražnja na svim letovima vrlo slaba.
Zračna luka Franjo Tuđman
 Zeljko Puhovski/Cropix

Nakon uvođenja strožih epidemioloških mjera u cilju sprečavanja širenja pandemije koronavirusa, jedna je posebno zvučno odjeknula s obzirom na to da je vezana uz javni prijevoz. Ostalo je otvoreno pitanje hoće li se te mjere odnositi i na domaći zračni promet.

Naime, uvedena je obveza smanjenja kapaciteta u javnom prijevozu tako da prijevozna sredstva mogu biti popunjena do najviše 40%. S obzirom na to da je i zračni promet javni prijevoz, a pritom se misli na domaći promet, bilo je pitanje hoće li se ova mjera odnositi i na Croatia Airlines i Trade Air i domaće linije na kojima ovi prijevoznici prometuju.

Kako doznaje portal Croatian Aviation, nadležno je ministarstvo potvrdilo kako se ova mjera ne odnosi na domaći zračni promet što znači da su oba prijevoznika (Croatia Airlines i Trade Air) u mogućnosti prodavati puni kapacitet na svim linijama unutar Republike Hrvatske. Ostaje vrijediti pravilo da, ako je to moguće, kompanije osiguraju određeni broj slobodnih sjedala na koja bi se smjestio putnik koji je u vrijeme trajanja leta razvio određene simptome bolesti.

Novo pravilo i nije problem za dva domaća prijevoznika s obzirom na to da je potražnja na svim letovima, kako međunarodnim tako i domaćim, vrlo niska.

Zrakoplovi su opremljeni HEPA filterima, koji se nalaze u operacijskim dvoranama u bolnicama, a kvaliteta zraka prilikom leta je na visokoj razini, pa je logično da je domaći zračni promet izuzet iz navedene mjere, piše portal Croatian Aviation.

U idućim tjednima očekuje se blagi rast popunjenosti zrakoplova, kako na međunarodnim tako i na domaćim linijama, što je uobičajeno u predblagdansko vrijeme.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
12. studeni 2024 01:45