Čokoladna oaza vas očekuje: Mövenpick Zagreb obilježio treću godišnjicu proslavom švicarske tradicije

Tri godine slatkih užitaka u Movenpicku

 Borna Subota, Exe Produkcija/

Dok ljeto polako odlazi i dolazi jesen, Mövenpick Zagreb ovu je promjenu pretvorio u pravu slatku priču. Treći rođendan hotel je obilježio čokoladnim putovanjem, svojevrsnim hommageom kulinarskom naslijeđu ovog švicarskog brenda. Smješten u poslovnoj zoni Novog Zagreba, ovaj premium hotel proslavio je obljetnicu uz vrhunske doživljaje koji su još jednom podsjetili zbog čega je Mövenpick jedno od najcjenjenijih imena svjetskog hotelijerstva.

image

Tri godine slatkih užitaka u Movenpicku

Borna Subota, Exe Produkcija/
image

Tri godine slatkih užitaka u Movenpicku

Borna Subota, Exe Produkcija/

Osnovan 1948., Mövenpick je postavio temelje moderne švicarske restoranske scene, a danas je globalno prepoznatljiv brend s više od 120 hotela i resorta u 35 zemalja. Kulinarska inovacija i dalje je u središtu njegova identiteta, a proslava u Zagrebu pružila je gostima priliku da tu tradiciju dožive iz prve ruke.

“Treći rođendan obilježili smo kroz doživljaj čokolade jer trenutci poput ovih – ispunjeni slatkom inspiracijom, pozitivnim emocijama i druženjem u elegantnim prostorima – na najbolji način odražavaju filozofiju Mövenpicka. Cilj nam je obogatiti svaki boravak, a to postižemo pažnjom prema detaljima i elementom pozitivnoga iznenađenja”, kazao je Leonardo Buzov Vulas, direktor hotelskih operacija, Mövenpicka Zagreb.

image

Leonardo Buzov Vulas

Borna Subota, Exe Produkcija/

Slavlje okusa i iskustva

Moderni hotelski prostori pretvorili su se u čokoladnu pozornicu – od tematskih pića dobrodošlice u Lobby baru do čokoladom inspiriranih delicija u restoranu, gosti su uživali u gurmanskom doživljaju za sva osjetila. Program su obogatili pastry chef Tin Lesić, suvlasnik Magnolia Slastica i Domagoj Cerovac, suosnivač zagrebačkog Muzeja čokolade, koji su otkrili zanimljive priče i tajne jedne od najomiljenijih delicija svijeta.

U Nikola’s restoranu ljubitelji čokolade sudjelovali su u degustaciji ‘na slijepo‘, a zabavno je bilo i na radionici modeliranja čokolade. Okusi, mirisi i teksture probudili su osjetila i još jednom pokazali moć čokolade u podizanju raspoloženja i istinske sreće.

image

Tin Lesić, Meri Goldašić, Miloš Mićović

Borna Subota, Exe Produkcija/
image

Tri godine slatkih užitaka u Movenpicku

Borna Subota, Exe Produkcija/

Čokoladni party nastavio se u atraktivnom VIP salonu hotela, prostoru koji i dalje uspješno njeguje imidž skrivenog dragulja, kada je riječ o ekskluzivnim domjencima i privatnim zabavama. Gosti su uživali u pažljivo osmišljenim zalogajima šefa kuhinje Tomislava Varge, sljubljenim s čokoladnim kreacijama, koji su potvrdili kako Mövenpick gastronomsku ponudu pretvara u nezaboravne zajedničke trenutke i užitke.

“Proslava treće obljetnice Mövenpicka Zagreb više je od uspjeha hotela – ona je dokaz snage partnerstva između MPPD-a i Accora kao i prepoznatljive kulinarske kulture Mövenpicka kao brenda. Pred nama je još mnogo zanimljivih projekata na području gastronomije, stoga se radujemo iznenađenjima koje smo pripremili za sve gurmane, već od ove jeseni”, dodao je Leonardo Buzov Vulas, direktor hotelskih operacija, Mövenpicka Zagreb.

image

Tri godine slatkih užitaka u Movenpicku

Borna Subota, Exe Produkcija/

Mövenpick: Čokolada u samoj srži brenda

Čokolada je duboko utkana u DNK brenda Mövenpick. Još od švicarskih početaka, brend je čokoladu i kavu učinio neizostavnim dijelom iskustva gostiju. Danas su Mövenpick hoteli širom svijeta poznati po svakodnevnom ritualu pod nazivom „Čokoladni sat“, tijekom kojeg gosti mogu uživati u vrhunskim kreacijama Mövenpickovih majstora čokolade.

Mövenpick

Ueli Prager osnovao je 1948. u Švicarskoj Mövenpick – revolucionarni kulinarski koncept temeljen na uživanju u dobrom vinu, zajedničkim trenucima i radosti života. Danas ista filozofija ugostiteljstva živi u svakom Mövenpick hotelu, gdje su gosti mogu otkriti užitke života kroz nezaboravna iskustva. S više od 120 hotela i resorta u 35 zemalja, Mövenpick ostaje vjeran svojim švicarskim korijenima i kulinarskoj tradiciji, ostvarujući viziju svog osnivača. Brend je također poznat po cjelovitom pristupu održivosti, zaštiti okoliša i podršci lokalnim zajednicama. Od 2017. Mövenpick je svake godine prepoznat od strane Green Globe-a kao najodrživija hotelska kompanija na svijetu. Mövenpick je dio Accora – globalnog lidera u ugostiteljstvu i hotelijerstvu koji upravlja s više od 5.700 objekata u 110 zemalja. Brend sudjeluje u ALL programu vjernosti, koji gostima omogućuje pristup širokom spektru nagrada, premium usluga i nezaboravnih iskustava.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 03:07