Nova fiksacija generacije Z

Kako je aplikacija za kreiranje i shareanje kratkih videa postala 'sveti gral' oglašavanja

Mnogi preklinju za lajkove tako da prijete samoubojstvom, što je pokazatelj uznemirujućeg psihološkog stanja
TikTok aplikacija na pametnom telefonu
 Getty Images
Mnogi preklinju za lajkove tako da prijete samoubojstvom, što je pokazatelj uznemirujućeg psihološkog stanja

Da mi je netko rekao da ću se već prije tridesete osjećati kao da me vrijeme pregazilo, rekla bih mu da je sišao s uma. Jer sama ideja da bih se ja, mlada, urbana, tehnologijom fascinirana osoba koja, k tome, radi u industriji koja se neprestano mijenja i uz pomoć tehnoloških inovacija traži put do nove publike, u ovim godinama mogla osjećati baš onako kako se osjećaju moji roditelji dok im, iznervirana njihovim nerazumijevanjem, pokušavam objasniti što je to Instagram ili Snapchat donedavno mi je bila potpuno nezamisliva. Ali, eto, dogodilo se.

Uzrok moje (vrlo) preuranjene krize srednjih godina jest najnovija digitalna fiksacija generacije Z – TikTok, aplikacija za kreiranje i shareanje kratkih videa s više od pola milijarde aktivnih korisnika diljem svijeta. Ono bitnije, o...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2025 02:52