Mobilna transformacija

Nemojte propustiti ukrcaj na vlak mobilnosti

Oglašivački alati platformi poput Facebooka ili Instagrama omogućavaju kompanijama u Hrvatskoj da dosegnu korisnike tamo gdje se oni već nalaze
Robert Bednarski, regionalni direktor Facebooka za središnju i istočnu Europu
 REUTERS/Toby Melville / MediaVal
Oglašivački alati platformi poput Facebooka ili Instagrama omogućavaju kompanijama u Hrvatskoj da dosegnu korisnike tamo gdje se oni već nalaze

Kompanije u Hrvatskoj moraju biti na oprezu kako ne bi prespavale ključan trenutak u mobilnoj transformaciji te kako bi ili značajno povećale prisutnost na mobilnim kanalima ili, ako već nisu, napokon prešle mobilni prag.

Prelazak na mobilan način najveća je transformacija u području konzumacije medija još od izuma tiskarskog stroja u 15. stoljeću.

Ne, to nije pretjerano izjaviti. Svjedoci smo najbržeg usvajanja komunikacijskih tehnologija u povijesti: televiziji je trebalo desetljeće da dosegne 50 milijuna ljudi. Pametni telefoni dosegli su milijardu ljudi u razdoblju od pet godina.

Taj se trend samo ubrzava – previđa se da će tržište mobilnog interneta doći do prekretnice od 5 milijardi korisnika u 2025. godine. Prema izvješću GSMA-e iz 2018. godine, očekuje se da će mobilni...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2025 02:43