Europski dužnosnici započeli su reformu pravila EU-a o trgovanju na daljinu financijskim uslugama koje su namijenjene potrošačima, s ciljem jačanja prava potrošača i poticanja prekograničnog pružanja financijskih uslugama na jedinstvenom tržištu.
S obzirom na sveukupnu digitalizaciju tog sektora i niz novih financijskih usluga, tržište se od uvođenja navedenih pravila 2002. uvelike promijenilo. Taj se trend pojačao zbog pandemije, kad se broj internetskih transakcija dodatno povećao.
"Potrošači se sve više koriste internetskim uslugama, među ostalim i za financijsko poslovanje, i to je svakako poželjno. Međutim, pravila moraju biti u skladu s najnovijim kretanjima. Potrošačima su potrebne jasne informacije i „sigurnosna mreža” u slučaju da nešto pođe po zlu", naglasila je ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....