FINANCIJSKE USLUGE

‘Potrošačima su potrebne jasne informacije i sigurnosna mreža u slučaju da nešto pođe po zlu‘

Modernizacija pravila EU-a trebala bi omogućiti lakše ostvarivanje 14-dnevnog prava na odustajanje ako su ugovori sklopljeni na daljinu

Vera Jourova

 Kenzo Tribouillard/AFP
Modernizacija pravila EU-a trebala bi omogućiti lakše ostvarivanje 14-dnevnog prava na odustajanje ako su ugovori sklopljeni na daljinu

Europski dužnosnici započeli su reformu pravila EU-a o trgovanju na daljinu financijskim uslugama koje su namijenjene potrošačima, s ciljem jačanja prava potrošača i poticanja prekograničnog pružanja financijskih uslugama na jedinstvenom tržištu.

S obzirom na sveukupnu digitalizaciju tog sektora i niz novih financijskih usluga, tržište se od uvođenja navedenih pravila 2002. uvelike promijenilo. Taj se trend pojačao zbog pandemije, kad se broj internetskih transakcija dodatno povećao.

"Potrošači se sve više koriste internetskim uslugama, među ostalim i za financijsko poslovanje, i to je svakako poželjno. Međutim, pravila moraju biti u skladu s najnovijim kretanjima. Potrošačima su potrebne jasne informacije i „sigurnosna mreža” u slučaju da nešto pođe po zlu", naglasila je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 08:10