dobri rezultati

Unatoč covidu, Brlogu skočila prodaja. Evo koja su im glavna tržišta

Ove godine proizvodnja je preseljena iz Murvice u Zadar, a u planu su i nove investicije - otvaranje beer shopa te kušaonice piva
Ana Teskera i Maja Šepetavc
 Boris Kovacev/Cropix
Ove godine proizvodnja je preseljena iz Murvice u Zadar, a u planu su i nove investicije - otvaranje beer shopa te kušaonice piva

Rast prihoda od 41 posto i instalacija nove opreme za proizvodnju nabavljene u Kini obilježili su prošlu poslovnu godinu u zadružnoj pivovari Brlog iz Zadra, priopćeno je iz te pivovare.

Glavno je tržište Brlogovih piva, kako su se pohvalili, Zagreb s udjelom od 36 posto, a slijede Zadar (19 posto) i Split (15 posto), a glavni su im kupci distributeri koji opskrbljuju ugostitelje. Putem društvenih mreža i webshopa, ističu u Brlogu, narudžbe stižu iz cijele Europe i ostatka svijeta.

Zadruga Brlog osnovana je 2016. godine inicijalno kao projekt Ane Teskere i Maje Šepetavc. U međuvremenu, broj zadrugara narastao je na 83.

image
Boris Kovacev/Cropix

Iza Brloga su dvije uspješne crowd...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 21:33