ŽRTVA COVIDA

Najbogatija zemlja svijeta zbraja gubitke, pala prodaja nacionalnog brenda: Oporavak se ne nazire

Prodaja je pala jer je pandemija covida-19 pogodila maloprodaju povezanu s putovanjima i poslove proizvođača s hotelima i restoranima.
Ilustracija
 Christine Schneider/Cultura Rf/Profimedia

Prodaja švicarske čokolade pala je u prvih osam mjeseci ove godine 14,3 posto budući da je pandemija covida-19 pogodila maloprodaju povezanu s putovanjima i poslove proizvođača s hotelima i restoranima.

Pad je bio još izraženiji u četveromjesečnom razdoblju do kraja kolovoza, kada je prodaja potonula za petinu, odražavajući urušavanje domaće i inozemne potražnje, navela je u utorak u priopćenju udruga proizvođača Chocosuisse.

Švicarska izvozi više od 70 posto čokolade a na poslovanje je ovog ljeta posebno utjecao pad u turističkom i sektoru putovanja, priopćili su iz udruge, čiji su članovi, među ostalima, Barry Callebaut i Lindt & Spruengli.

"Oporavak se na našim važnim tržištima ne nazire, čak ni u dugoročnoj perspektivi", upozorio je Chocosuisse.

U prvih osam mjeseci pala je i domaća prodaja dok je uvoz porastao, ističu, kritizirajući visoke cijene sirovina u Švicarskoj zbog "protekcionističke regulative".

U 2019. prihodi švicarske industrije čokolade iznosili su 1,79 milijardi švicarskih franaka (1,67 milijardi eura).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 11:37