Otvoriti kuhinju u kojoj se na jednome mjestu može dobiti sve - prostor za rad, oprema, aparati, namirnice i stručno vodstvo da se ne dogodi cupcake katastrofa - cilj je crowdfunding kampanje mlade tvrtke My3Cakes koja proizvodi cupcakese, cupcake torte i cakepopse.
Kampanja je krenula 1. lipnja na platformi Indiegogo, a cilj je skupiti 25.000 dolara. Budući da je model financiranja fleksibilan (nije model sve ili ništa), sav novac će biti isplaćen, bez obzira na to koliko se prikupi.
- Vjerujem da će se do kraja skupiti potreban iznos. Želim otvoriti My3Cakes prodavaonicu i radionicu u koju će ljudi moći doći i doslovno napraviti cupcake po svojem ukusu. Prostor bi sadržavao kuhinju za komercijalne svrhe i kuhinju za proizvodnju. U komercijalnom prostoru prodavaonice planiramo održavati tečajeve, radionice i cupcake rođendanske proslave za djecu. Ovdje bi ljudi imali mogućnost unajmiti kuhinju na nekoliko sati i prirediti vlastite cupcakese koristeći svu potrebnu opremu. Cupcakesi, cupcake torte i cakepopsi prodavali bi se ispred proizvodnog dijela, a imali bismo i dnevnu ponudu raznovrsnih slastica. Budući da je planirano otvorenje do Božića, imat ćemo puno posla - planovi su koje iznosi vlasnica My3Cakes Martina Miletić, dodajući da je većom proizvodnjom plan zaposliti i najmanje dvoje ljudi.
Miletić je vlastitu tvrtku pokrenula prije šest mjeseci. Po struci je agronom, a za promjenu karijere zaslužna su, kako sama kaže, njezina djeca.
Od ideje do realizacije, napominje, prošlo je samo šest mjeseci. Pritom je iskoristila mogućnost dobivanja potpore Grada Zagreba za proizvodnju od 75.000 kuna te, osim za doprinose, potporu koristi za marketing, oglašavanje i najam coworking kuhinje. Odmah je, kaže, dobila preporuku za Cook Hub, prvu coworking kuhinju.
- Suradnja s njima je izvrsna. Na početku treba uložiti i u angažiranje stručnjaka da pravilno i kvalitetno izrade web stranicu. U suradnji s jednom agencijom postavila sam Facebook i Instagram stranice i nakon nepunih mjesec dana objava i oglasa brojila sam 1000 fanova na Facebooku - ističe Miletić, koja polako širi i bazu klijenata.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....