Engleski nogometni navijači kreću u pohod na televizore s velikim zaslonom prije nastupa Engleske reprezentacije u ponedjeljak protiv Tunisa, piše The Guardian.
Engleski lanac trgovina, John Lewis prodala 140 posto više televizora s velikim zaslonom (140 cm) u četvrtak kada je Robbie Williams imao svoj nastup na ceremoniji otvaranja u Moskvi, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a rast prodaje očekuje se i ovaj vikend.
“Svjetsko prvenstvo, čini se, ima veliki utjecaj na kupce televizora”, kazao je Suddy Bhardwaj, kupac u trgovini John Lewis, a primijetio je i da se navike gledatelja televizije mijenjaju. Ljudi sve više žele iskustvo “kućnog kina”, posebno danas kada su dostupni televizori golemih dimenzija i ultra visoke rezolucije.
“Nogometno prvenstvo u Rusiji ide u korak s 4K tehnologijom i zbog visoko kvalitetnih prijenosa ljudi su spremni investirati u 4K televizore s velikim zaslonima”, smatra Nick Hill, voditelj marketinga potrošačke elektronike u engleskom trgovačkom lancu Argos.
Da je “mini eksplozija” prodaje televizora ono što su trgovci dugo priželjkivali misle iz GfK-a, tvrtke za istraživanje tržišta. Naime, u 2010. godini u Engleskoj je prodano čak 9,6 milijuna televizora da bi se u sedam godina prodaja gotovo prepolovila, a to je brojne trgovce elektronikom natjeralo da zatvore vrata svojeg dućana. Isto tako, misle iz GfK, daljnji će rast prodaje uvelike ovisiti o nastupu engleske nogometne reprezentacije. Prema njihovoj računici, ne prođe li engleska momčad skupinu značilo bi to 66 tisuća manje prodanih televizora za trgovce.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....