NASA JOŠ ŠUTI

VIDEO Svemirska postaja na Marsu?! Preko Google Eartha Amerikanac naišao na fantastično otkriće

Google Earth
David Martines je imao tu čast prvi prepoznati nešto što neodoljivo podsjeća na građevinu

Život na Marsu je cijelo prošlo stoljeće zaokupljalo maštu mnogih astronoma, redatelja, pisaca... I baš kad se cijela histerija smirila, "astronaut iz naslonjača" je putem Google Eartha otkrio na Marsu nešto što izgleda kao velika građevina!

David Martines je svoje otkriće objavio na YouTubeu i u kratkom periodu skupio nekoliko stotina tisuća pogleda, a tvrdi kako mu je građevina 'upala' u oko kada je ležerno pregledavao površinu Crvena planeta. Osim videa, postavio je i koordinate građevine, a one su 49'19.73"N 29 33'06.53"W.

- Vjerujem kako netko živi u toj građevini jer izgleda kao svojevrsna svemirska postaja , ali ne razumijem što bi tamo radili. Dugačka je 214 metara i široka 46 metara. Nazvao sam je Bio-postaja Alpha - rekao je Martines i dodao kako se nada da to nije nekakvo oružje.

NASA, kao i Google, još se nisu oglasili o ovom otkriću tako da se još uvijek ne zna je li to stvarno ili samo igra svjetla. Naravno, odmah su se vratile u "eter" fotografije snimljene 1976. godine, gdje stijene na Marsu podsjećaju na ljudsko lice.

30. lipanj 2024 18:24