Domaća dizajnerica objašnjava da se u radu vodi idejom da stvori dizajn odjevnih predmeta koji potiču ‘dobro raspoloženje’ (tzv. dopamine/mood dressing)
Mlada domaća dizajnerica Ivana Udiljak stoji iza neovisnog branda Holi Coast i kako kaže zamišljen je da se svojim djelovanjem suprotstavlja ubrzanom načinu života. Vodi se filozofijom manje je više, a to se očituje i u samoj količini modela koje proizvode.
"Svaki komad se izrađuje po narudžbi kako bi se smanjile nepotrebne zalihe. A što se tiče same nabave tekstilnih materijala, puno povjerenje dajem svojim lokalnim dobavljačima", kazala je Ivana za Gloria.hr. Ove je vrele ljetne sezone Holi Coast izbacio resort kolekciju ironičnog naziva ‘never been on Fiji‘. A upravo odijevanje tijekom ljeta je nešto što iziskuje više promišljanja.
"Smatram da je u odabiru odjeće u ljetnim mjesecima najveći izazov i raznolikost. Osobno preferiram lagane prozračne materijale kao što su lan, pamuk, viskoza i svila. Također, odabir boja igra veliku ulogu. Poznato je da crne površine upijaju, a bijele odbijaju sunčane zrake. Ako niste ljubitelj bijele, posegnite za svjetlijim tonovima", objašnjava dizajnerica.
Resort kolekcija pod nazivom “never been on Fiji” posveta je vrućim, ljetnim danima, to je mnogima omiljeno godišnje doba. Tada se opuštamo i uživamo u suncu, moru, svježem zraku i koktelima, što je Ivana htjela omogućiti i svojom odjećom
"Doživljaj lakoće i bezbrižnosti tijekom boravka na plaži je glavna točka fokusa tj. ključni faktor cijele kolekcije. Nonšalantnu eleganciju opuštenog stila, koju najčešće preporučujem, karakteriziraju pročišćeni krojevi, domišljati akcenti uz odabir boje (tirkizna, zelena, žuta, plava, bež...) koje podsjećaju na raskošne egzotične pejzaže", opisuje Ivana Udiljak.
Po njoj definitivan must have ovog ljeta je povratak mini suknje, kao i razni statement crop topovi koji su preplavili i grad i društvene mreže. Kada se govori o bojama, osim klasične bijele nose se jarke boje poput hot pink i zelene.
Ističe da ovo nije prvi put da Holi Coast svojim kreacijama slavi - sreću. Naime zimska capsule kolekcija također je nastala s idejom da stvori dizajn odjevnih predmeta koji potiču ‘dobro raspoloženje’ (tzv. dopamine/mood dressing).
Kupci njenih kreacija mahom su ljudi koje zanimaju jedinstveni komadi, koji se ne mogu vidjeti na svakoj trećoj osobi. Ivana je odgovorila i što domaći kupci više cijene - kvalitetu ili ekonomičnost. "Teško je generalizirati ljude i njihove potrošačke navike. Rekla bih da većina svakako cijeni kvalitetu, te se sve više budi svijest o hiperpotrošnji što je svakako pozitivno. Svaki pojedinac nosi odgovornost, a moj bi bio savjet da maksimalno nosite i čuvate odjeću koju posjedujete", kazala je.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....