Irena Königsknecht i Ana Kuštre

 MARKO TODOROV CROPIX
Uložirajte se u LOŽU

Ekskluzivni ženski klub: Zagreb ima novu oazu za kreativnost

Irena Königsknecht i Ana Kuštre ispričale su nam sve o precool multifunkcionalnom prostoru i ekskluzivnom klubu za individualce sa stilom i sa stavom.

Irena Königsknecht i Ana Kuštre ispričale su nam sve o precool multifunkcionalnom prostoru i ekskluzivnom klubu za individualce sa stilom i sa stavom.

Muški klubovi haraju svijetom još od 18. stoljeća. Njihove sigurne zone u kojima su bezbrižno ispijali viskije, pušili cigare, napucavali kugle bilijara i čitali novine skriveni od hektike svakodnevice, nastale su na londonskom West Endu i multiplicirale su se kroz povijest na raznim adresama. Oduvijek sam sanjala o jednom takvom ženskom klubu koji miriše na ekskluzivnost. Zato sam se oduševila kad su mi dvije zagrebačke kreativke šapnule da pokreću jedinstveni prostor za žene - u kojeg su dobrodošli i muškarci. Nakon što već sedam godina uspješno vode salon za uljepšavanje „Frizeraj i šminkeraj“ majstorica šminke, maske i frizure Irena Königsknecht i njezina poslovna partnerica, stilistica za frizure Ana Kuštre u prizemlju starozagrebačkog stana u Vinogradskoj 4 otvorile su Ložu - jedinstveno i očaravajuće mjesto koje je osmišljeno kako bi zadovoljilo sve potrebe modernih žena i muškaraca.

LOŽA JE…

Loža je multifunkcionalni prostor koji kombinira elemente showrooma, concept storea, brendiranog second hand shopa i ekskluzivnog kluba, pružajući nevjerojatno iskustvo otkrivanja talentiranih dizajnera i novih brendova. Ovdje se mogu otkriti najnoviji trendovi, unikatni modni komadi i accessoire, nakit, namještaj, dizajnerski detalji za uređenje interijera, antikviteti, svijeće, keramika, rukotvorine, kozmetički proizvodi – sve. Baš sve. Odabrani su s najvećom pažnjom prema kvaliteti, originalnosti i održivosti. Svaki predmet ima svoju priču i nosi pečat nevjerojatne autentičnosti. Ono što me najviše privuklo je činjenica da Loža nije samo mjesto za šoping, već prije svega kutak za osobni rast i razvoj. Uz buvljake, tematske večeri, predavanja, radionice i inspirativne događaje koji se redovito održavaju od četvrtka do nedjelje, Loža pruža priliku za učenje novih vještina, razmjenu ideja i povezivanje. Ovdje žene i muškarci mogu raditi na sebi, otkrivati nove načine izražavanja i učiti kako ostvariti svoje ciljeve i snove. To je zapravo taj klub o kojem sam sanjala. Dobra glazba, šalica kave i čaja, umjetnička fotografija, knjige, cvijeće, izložbe, prezentacija vrhunskih vina, modne revije i vibrantni ljudi.

image
MARKO TODOROV CROPIX

VIBE PROSTORA…

Pri samom ulasku dočekat će vas očaravajuća atmosfera koja izaziva znatiželju i nadahnuće. Prostrani i elegantno uređeni prostori odišu kreativnošću, a svaki detalj je pažljivo osmišljen kako biste se osjećali dobrodošli i posebni. Vibe prostora je jednostavno hipnotizirajuć. Nakon što sam hiperventilirala pred ludim i ekstravagantnim ulovima Ložinog brendiranog second hand shopa, ušla je Snježana Bakota - kreativka koja ga vodi. Provela sam popodne u razgovoru s ovom prezanimljivom ženom vrhunskog ukusa i stila koja je proputovala cijeli svijet kao supruga diplomata. Nakon toga su mi servirali čaj i prebacili me u sobu za masažu lica i tijela. Tamo sam izgubila osjećaj linearnog protoka vremena od ugode te iste masaže, a onda za kraj – radionica šminkanja. Uložirala sam se. Bilo mi je jasno da Zagreb napokon ima sofisticiranu platformu i mjesto otkrića za sve individualce i tragaoce dobrog stila. I da je ime ovog prostora pogođeno u sridu.

image
MARKO TODOROV CROPIX

Cijeli život u kazalištu, okružena umjetnicima - i poslovno i privatno. Kako su se otključale Vaša kreativna sloboda i čežnja za nekom vlastitom pričom?

IRENA: Na samom završetku školovanja dobila sam priliku koja se ne propušta, biti asistenticom jednom od naših najboljih majstora šminke i maske - gospodinu Fadilu Hanušiću. Od njega sam učila sve što je potrebno za rad u kazalištu i na filmu - od šminke, maske, vlasuljarstva do izrade frizura. Zaljubila sam se u taj poziv i evo me već 35 godina u najvećem kazalištu za djecu u Hrvatskoj – mojem Gradskom kazalištu Trešnja gdje radim kao majstorica maske, šminke, vlasuljarstva i frizure. Obožavam svoj posao. Kako su djeca rasla tako je rasla i moja potreba za nečim novim. Stariji sin Petar je već studirao, a blizanke Hanna i Tessa su kretale u srednju školu. Otisnula sam se u poduzetničke vode i ne izgleda mi u ovom trenutku kao da ću tako skoro stati. Prvo sam pokrenula frizerski salon sa sadašnjom poslovnom partnericom Anom, a onda smo izmaštale Ložu kao nadogradnju i spoj ideje o ljepoti, umjetnosti, kreativnosti i zdravlju. Kako ja svoje kreativne potrebe zadovoljavam u kazalištu, ovdje sam u slobodno vrijeme financijski vođa, kreiram poslovanje, a Ana je kreativni vođa našeg tima.

Dizajniranje kimona, heklanje, friziranje, stiliziranje – nosite vulkan raznih kreativnosti u sebi?

ANA: Moja organska misija u ovom životu je da uljepšavam žene i muškarce. To znam oduvijek. Ove godine u ožujku će biti osamnaest godina kako imam salon za uljepšavanje, zadnjih sedam godina sam partnerica s Irenom. Okružena sam najviše ženama pa sam promatrajući ih i slušajući odlučila pokrenuti modni brend LaLola u kojem kreiram kimona. Kimono je odjevni komad koji pristaje svima, prikriva eventualne nedostatke, a ističe i savršenu figuru. Nazvala sam ih šlafruci za po vani jer ih doslovno možeš nositi kao kućni ogrtač, savršeno pristaje na badić po ljeti, a u kombinaciji sa štiklama možeš otići na premijeru ili neki event. Kad razmislim oni su ustvari i okidač za ideju današnje Lože gdje su stalna postava. Najavljujem i proširenje LaLole jer sam u međuvremenu počela heklati pa sam trenutno u razmišljanju koje komade ću stvarati koncem i vunom. Volim poslove u kojima vidim brze rezultate, a to je definitivno uljepšavanje i kreiranje, zato naš salonski slogan i glasi "Do šminke i frizure za pol vure!

Zašto je Loža važno mjesto u gradu za sve nas?

ANA: Loža je sigurno jedan od najkreativnijih stanova u Zagrebu u kojem smo ugostili fantastične domaće umjetnike i dizajnere. Uvjerena sam da ne postoji ovakav koncept u našem gradu, a kao rođena Zagrepčanka želim da moj grad ima jedno kreativno i urbano mjesto za druženje nadahnuto modom, stilom i ljepotom. U Loži osim raznih tema vezanih uz zdravlje, ljepotu i općenito razvoj žena i muškaraca promičemo i našu domaću proizvodnju odjeće, nakita, keramike, umjetnina kao i održivi razvoj pa imamo second hand poznatih svjetskih brendova u kojem svatko može pronaći neki komad robe koji je u savršenom stanju, a za prihvatljivu cijenu.

image

Ana Kuštre

MARKO TODOROV CROPIX

Što osjećate kao esencijalnu potrebu današnje suvremene žene? Što ženi baš treba izvan okvira zadanih formata?

IRENA: Mislim da je svakoj ženi, uz današnji način ubrzanog života, nakon posla i svih majčinsko kućanskih obaveza potrebna neka vrsta relaksacije za dušu i tijelo, a mi u „Loži“ upravo to i nudimo. I što je najvažnije, otvoreni smo za sve nove ideje i prijedloge naših klijenata. U “Loži” postoje mnoge aktivnosti kao što su radionice heklanja, make-up-a, izrada raznih dekoracija, nakita, slikarskih radionica, radionice life coaching-a, a kreirali smo i prostor za potpunu relaksaciju poput zvučnih terapija tibetanskim zdjelama i usluga masaže tijela i lica.

image

Irena Königsknecht i Ana Kuštre

MARKO TODOROV CROPIX

U prostorima naših bića – što bi bio doping za osjećaj ispunjenja i samopouzdanja?

ANA: Jako puno relaksacije, više prostora za same sebe i stil! Za par mjeseci ulazim u četrdesete pa samim time i imamo najviše klijentica i klijenata mojih i Ireninih godina. Smatram da do četrdesete već moramo pronaći svoj put i stil, a ako ih nismo jasno definirali - mi smo tu da sugeriramo i otvorimo kreativne čakre svim našim klijenticama i klijentima.

Kreativna meditacija u Loži po Vašem izboru?

IRENA: Jedna od radionica u “Loži” u koju sam se potpuno zaljubila je radionica izrade cvjetnih dekoracija. Shvatila sam da me ta aktivnost izuzetno opušta i smiruje. To je na neki način postala moja meditacija i platforma za kreativno izražavanje. I to mi je otvorilo ideju da se i time mogu povremeno baviti.

Što vam instinkti govore? Koja je ideja Lože u budućnosti?

ANA: U Ložu su dobrodošli svi domaći kreativci koji svojim rukama izrađuju čuda. Želimo da ta priča raste. Danas je teško pokrenuti samostalan posao, a mi dajemo priliku svima da u našem stanu imaju svoj izložbeni kutak u kojem je viđeno sve što stvaraju. Koncept je postavljen, a nama je želja da predstavimo što više mladih umjetnika, da radimo što više radionica gdje će svatko pronaći svoju kreativnost, autentičnost, mir i ispunjenje.

image

Irena Königsknecht

MARKO TODOROV CROPIX

Kod vas vladaju generacijski sistemi. Dugoročne vrijednosti ne idu bez obiteljskih veza?

IRENA: Loža i salon su trostruki family job. Uz mene, kao voditelja, u frizerskom salonu radi i moja kćer Hanna, a Tessa u “Loži” ima svoj prostor za masažu lica i tijela. Anina mama vodi radionice heklanja.

ANA: Mi i jesmo obitelj, prijatelji smo skoro čitav život i naravno da podupiremo jedni druge. Irenine cure su dio naše priče, one su bile pokretač da Irena uplovi u salonske vode. Danas su to djevojke koje s nama grade i stvaraju nova poslovanja kao i moja mama koja je u mirovini, a u Loži dijeli svoje znanje na radionicama heklanja. Od najmlađih do najstarijih, svi smo podrška jedni drugima, volimo mlade i friške ideje naše djece kao i iskusne priče moje mame.

image

U Loži su dostupni modni komadi domaćih dizajnera te slike hrvatskih umjetnika

MARKO TODOROV CROPIX
image

U Loži su dostupne Niani mirisne svijeće

MARKO TODOROV CROPIX
image
MARKO TODOROV CROPIX

A tko su vaši umjetnici, vaši klijenti, vaši ljudi?

ANA: Vodim sve naše društvene mreže pa sam i neprestano na njima, one su i izvor naših sadašnjih i budućih izlagača. Super je što mi daju jasan uvid u sam brend i kontakt. Kod odabira vodim računa da su naši posjetitelji poprilično različiti ljudi pa im želim ponuditi i raznoliku ponudu. Naši su izlagači umjetnici i dizajneri različitih stilova i tehnika pa vjerujem da svatko tko uđe doista može pronaći nešto za sebe.

IRENA: A naše klijentice i klijenti su svi oni koji tragaju za nečim autentičnim, održivim, drugačijim, inspirativnim i kreativnim. I koji žele provesti svoje vrijeme na mjestu koje potiče kreativnost, samopouzdanje i zajedništvo. Naša misija je da se i žene i muškarci osjećaju podržano, inspirirano i motivirano. Bez obzira jesu li modni entuzijasti, slučajni prolaznici ili poslovne osobe. Dobnih ograničenja nema.

Linker
26. travanj 2024 12:28