Bračni par Tolić za proizvodnju koristi isključivo kvalitetni organski pamuk koji sadrži u svijetu poznat GOTS certifikat koji nježno prijanja uz kožu naših najmlađih
- Looly Boo je hrvatski brand s karakterom, komedijom i mnoštvom emocija, koji svojim dizajnom spaja elemente street stylea i neodoljive slatkoće. Proizvodi odjeću za djecu do pet godina koja priča priču o Poopersima, slatkim likovima koji simboliziraju bebe i djecu u njihovim pustolovinama odrastanja.
Looly Boo vjeruje u etično poslovanje, očuvanje okoliša i domaću proizvodnju te na navedenim vrijednostima temelji svoje poslovno djelovanje - opisuje nam u jednom dahu svoj brend bračni par Tolić, Vanja i Marko, idejni začetnici.
ZDRAVO
Ovu jesen su nam predstavili glavne likove koji se pojavljuju na njihovoj odjeći za klince: debeljuškastu huhu - malu noćnu ptičicu koja nikada ne spava, el stinka - malog “smudljivog razbojnika” te wiglya - zvrkastog zvrka. U ponudi imaju kombinezone i pidžame, a odnedavno i trenirke. Sve ilustracije, animacije i tekstovi njihova su autorska djela.
- S obzirom da Looly Boo stavlja djecu uvijek na prvo mjesto, naši su proizvodi izrađeni od iznimno kvalitetnog organskog pamuka koji sadrži u svijetu poznat GOTS certifikat, drukeri su rađeni bez štetnog nikla, a tisak se radio na vodenoj bazi. Odjeća je nježna za bebinu kožnu, zdrava, iznimno mekana i trajna tako da mali istraživači mogu sigurno otkrivati svijet - kaže Vanja i dodaje da se sve proizvodi u Hrvatskoj, čime brand čini male korake u oživljavanju kvalitetne hrvatske tekstilne industrije.
- Počinjemo s crtanjem i dizajniranjem odjeće, nakon toga slijedi konstrukcija krojeva i postupak šivanja i tiska na pamuk koji se odvija u Čakovcu, gdje smo našli sjajne partnere. Time podržavamo proizvodnju u Hrvatskoj i radimo male korake prema oživljavanju kvalitetne hrvatske tekstilne industrije. Sve ilustracije, tekstovi i dizajn naša su autorska djela, kako na odjeći, tako i na ambalaži, visećim deklaracijama i etiketama - ističu Tolići koje pitamo kako je zapravo sve počelo.
- Nismo provodili mnogo vremena skupa zbog dugih prekovremenih sati na poslu. Kad se rodila naša mala Laura, preokrenula je naš svijet naglavačke i počeli smo razmišljati o pravim životnim vrijednostima i kako bi bilo lijepo osloboditi se tuđih očekivanja i pokrenuti posao u kojem istinski uživamo i koji možemo raditi skupa kao obitelj. I tako je nastao Looly Boo - spoj svega što volimo - crtanje, dizajniranje, stvaranje i, naravno, ljubav prema djeci i okolišu - kažu Vanja i Marko koji još rade svoje “obične” poslove i balansiraju između svih obaveza.
Zanima nas i koja ideja stoji iza simpatičnog imena brenda.
LJUBAV
- S obzirom da se naš cijeli svijet vrti oko male čudesne Laure, ona je utjecala i na odabir imena branda. Lauru zovemo Looly, a kad je bila beba, najslađi smijeh smo dobivali kad smo igrali igru Looly Boo, odnosno u prijevodu skrivanje i otkrivanje lica s popratnim BU - kažu supružnici. Na pitanje koja je misao vodilja iza njihovih proizvoda, složno odgovaraju da je to ljubav prema djeci.
- Ne postoji jača emocija od one koju roditelj osjeća prema svome djetetu. Stoga smo došli na ideju kako bi bilo fora da možemo sačuvati i dijeliti s drugima sve te trenutke koje roditelji doživljavaju sa svojom smiješnom, zvrkastom, smudljivom i prekrasnom djecom. Tako je nastala priča o Poopersima, malim ilustriranim likovima koji simboliziraju djecu u njihovim pustolovinama odrastanja, koju smo odlučili ispričati na zdravoj i udobnoj organskoj odjeći koja je proizvedena etički, u većoj mjeri bez upotrebe pesticida, teških kemikalija i izrabljivanja radnika, a sve iz razloga što tekstilna industrija sve više zanemaruje taj segment - zaključili su simpatični Tolići.
Proizvode ovog simpatičnog para možete naručiti putem njihove Facebook stranice Looly Boo.
Foto: Darko Tomaš/Hanza Media, Looly Boo
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....