Za svoje malene želimo uvijek samo najbolje pa zato posebnu pažnju posvećujemo proizvodima koji dolaze u doticaj s nježnom dječjom kožom. Beskonačno provjeravanje etiketa i sastava tkanine od koje je izrađena dječja robica stvarnost je brojnih roditelja. U jednom trenutku to je bila stvarnost i mame Sandre koja je odlučila stvari uzeti u svoje ruke i riješiti se problema nekvalitetne tkanine pokretanjem vlastitog brenda imena ShivShav. Organski pamuk od kojeg je izrađena ShivShav odjeća za djecu jamči udobnost i mekoću tkanine, značajno umanjuje zdravstvene tegobe najmlađih s osjetljivom kožom te je usto i lijepog i jednostavnog dizajna. Sandra nam je rado odgovorila na nekoliko pitanja o svojim kreacijama pa njene odgovore možete pročitati u nastavku.
Kako je nastao brend ShivShav i tko stoji iza njega?
Moj sin je bio sklon osipima i tražila sam po internetu kako bih mu mogla pomoći i ublažiti osipe. Prešli smo na platnene pelene, a ja sam u istraživanju nabasala na organski pamuk. Svidjelo mi se kako nastaje, to što se ne koriste umjetni pesticidi pri proizvodnji, da se podržava fair trade i sve što ide uz cijeli taj proces. Zapanjila me činjenica da je za proizvodnju sirovine za jednu majicu od pamuka korišteno 17 žlica pesticida, to je jako velika količina štetnih tvari i htjela sam naći bolju alternativu te svome sinu pružiti najbolje, a to je u ovom trenutku organski pamuk. Tu se nekako rodila ideja da bi mogli proizvoditi robicu za bebe. Uspjela sam u kratko vrijeme naći dobavljača organskog pamuka i muž Željko i ja smo krenuli u posao. U planu je bilo proizvoditi robicu za bebe i djecu te pomalo širiti asortiman i u konačnici ponuditi jednu cjelinu. Da ljudi na jednom mjestu mogu naći sve što je potrebno za djecu - roba, igračke, stvari za uređenje dječjih soba...
Što sve obuhvaća brend?
Sada u ponudi imamo majice i bodiće za bebe i djecu, hlačice za bebe, trakice za kosu, baby turbane, papirnate vreće za uređenje prostora. U fazi smo osmišljavanja dodatnih proizvoda kojima će zajednička premisa biti djeca.
Od čega sve izrađujete predmete i odjeću?
Našu odjeću i sve 'tekstilne' dodatke radimo od certificiranog organskog pamuka te nas naš dobavljač redovito opskrbljuje s GOTS certifikatom, koji se obnavlja svake godine tako da je tkanina svake godine pod stalnim nadzorom i kontrolom kvalitete. Vreće se izrađuju od visokokvalitetnog kraft papira u dva sloja, smeđeg i bijelog. Sve boje koje koristimo kod tiska su na bazi vode.
Gdje nalazite inspiraciju za dizajn?
Inspiracija dolazi iz različitih izvora, za prvu kolekciju robe inspiraciju sam potražila u životinjskom i biljnom svijetu koji nas okružuje, kao i u nekim tradicionalnim stvarima koje nas okružuju, a koje možda nisu tipične za kombinaciju s dječjom robicom, poput paške čipke. Ali baš taj izazov da spojim ono što je naizgled nespojivo meni je pokretač. Vreće... Htjela sam biti drugačija od ostalih koji vreće nude na tržištu, a spoj motivirajućih poruka i dekorativne vreće učinio mi se zanimljiv. Kada razmišljam o dizajnu, pokušavam to povezati s funkcionalnim dijelom tog predmeta i postaviti si pitanje kako bih se ja osjetila da imam takav predmet doma i što on u meni izaziva. Baš ti inspirativni natpisi možda su razlog zbog kojih ćete neki dan početi pozitivno, a to je onda lančana reakcija širenja pozitive.
Gdje se sve mogu kupiti ShivShav proizvodi?
ShivShav proizvodi mogu se kupiti preko naše Facebook stranice, a ako robicu želite kupiti osobno, možete je pronaći u dućanu Take me home, Tomićeva 4 u Zagrebu, u dućanu Kawa, Hvarska 2 u Dubrovniku, u Rijeci i Opatiji u dućanu Manufaktura, u Zadru u dućanu Le prase te na Braču u dućanu Portus Olivae.
Kakve su reakcije kupaca?
Reakcije naših kupaca su ono što nama daje vjetar u leđa i što nam govori jesmo li smo s nekim proizvodom pogodili. Najljepši je osjećaj vidjeti bebicu ili dijete negdje na ulici u našoj robici. Tada sve dobije smisao. Njegujemo personalizirani pristup i svakom se kupcu prilagođavamo sukladno njegovim potrebama i željama. Javljaju nam se u gradu i mame i tate i super je da i nakon kupovine i korištenja naših proizvoda dobijemo pozitivan feedback od njih osobno. Broj slika interijera s našim vrećama iz dana u dan se povećava i zanimljivo je gledati kako i gdje ih ljudi stave i uklope u svoj životni prostor.
Kako vidite situaciju na tržištu s malim proizvođačima kao što ste vi?
Mislim da na našem tržištu ima puno malih proizvođača koji rade kvalitetno i drago mi je da je svijest o tome da je bitno pomagati lokalnu proizvodnju na sve većoj razini. Volim otkrivati nove stvari i oduševim se svaki put kad vidim koliko kreativaca i pametnih ljudi ustvari ima oko nas (a premalo za njih čujemo). Osvrnut ću se tu na jednu objavu mog sugrađana koji je ove godine poželio svojoj obitelji kupiti proizvode od lokalnih proizvođača, javilo mu se 150 ljudi koji proizvode nešto svoje. Dakle, dovoljno je okrenuti se oko sebe i sigurno ćemo naći super stvari, samo treba malo zagrebati ispod površine.
Kakvi su vam planovi za budućnost?
Jako teško pitanje... Imamo ambicije osvojiti svijet:) ali smo realni u svojim planovima i idemo korak po korak, osmišljavamo proizvode, širimo bazu prodajnih mjesta. Puno slušamo i učimo od pametnijih i većih i pokušavamo to implementirati u našu malu proizvodnju.
Sandri i njezinoj obitelji želimo puno uspjeha!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....