Ovaj koncept nije nastao preko noći i zapravo je produžena ruka svega što i inače rade. Inače, Rogemarin se etablirao na tržištu kad je krenuo sa svojim sjajnim burgerima (najbolja stvar je što ćete pljeskavice koje koriste u burgerima sada moći kupiti i za doma) dok su sad već prerasli u restoran s dosta ozbiljnijom ponudom jela koja su uvijek na razini, čemu svjedoči i mukotrpno traženje stola više baš svakog radnog dana.
Trude se gostima približiti nove okuse, educirati ih da postoje i drugi načini pripreme mesa prema kojem je tako lijepo biti otvoren! Rougemarin i njegova ekipa od početka nameću trendove, a vjerujemo kako je ovo još jedan vrlo dobar vjetar u leđa gastro sceni.
Koncept delikatesne mesnice nosi naziv „Santoku“, što je vrsta noža, ali u prijevodu s japanskog znači tri vrline. Većinom je meso marinirano i to posebno osmišljenim Tvrtkovim recepturama, a što se tiče vrsta mesa, nude od yakitori piletine i pljeski do filet mignona, porchette i steaka.
Također, stalno planiraju uvoditi novosti kako ih dobavljači budu mogli pratiti. Rade s nekoliko dobavljača, dok je većina mesa iz okolice Žumberka. Što se tiče začina, koketiraju sa šarenom paletom začina tako da su njihovi komadi mesa zaista nevjerojatno uzbudljivi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....