Adriatic Terroir

Vinskoj publici Züricha predstavljene vinske etikete jugoistočne Europe

Svrha organizacije Taste of Adriatica je direktna komunikacija profesionalaca iz premium segmenta HORECA kanala s predstavnicima vinarija na visokoj razini

Adriatic Terroir, vodeći uvoznik i distributer vina jugoistočne Europe organizirao je u strogom centru Züricha u dvorani Folium ekskluzivni wine tasting event po nazivom Taste of Adriatic. Da je riječ o više nego uspješno održanom događanju potvrđuje ne samo broj posjetitelja, već i sinergija vinara koji su u odličnoj atmosferi osobno prezentirali svoja vina.

Privatni kolekcionari, profesionalci, ugostitelji i sommelieri njih 510, imali su priliku na eventu upoznati se sa 102 vinske etikete, a treba naglasiti da su na ovom premium događaju predstavljena 24 branda.

image
Vladimir Druskovic/

Izborom sorti i godišta vina vinari su pokazali karakter i posebnost terroira s kojih dolaze. Hrvatske vinarije već su poznate i izuzetno cijenjene na švicarskom tržištu, što je potvrdio i velik broj vinarija koje su prepoznale kvalitetu ovakve poslovne prilike.

Interes posjetitelja bio je usmjeren na kušanje autohtonih sorti, ali i za vina poput Le Clos 9 koje potpisuje kutjevačka vinarija Galić, istaknuo je predstavnik vinarije Galić, Ivo Miočić.

Četiri malvazije različitih stilova i godišta, teran te odabrane etikete s najboljih položaja Santa Lucia dio su bogatog portfelja vinarije Kozlović koje su švicarskoj publici predstavile Antonella i Gianna Kozlović.

Vinarija Krauthaker s Nikolom Drmićem predstavila se sa svojim poznatim internacionalnim sortama i vinima poput MERCS-a i Kuvlakhea te vrlo traženim etiketama koje prezentiraju široki raspon stilistike graševine.

image
Vladimir Druskovic/

Ante Rebrina iz vinarije Stina naglasak je stavio na predstavljanje etiketa koje su postale brend a to su svakako Stina Plavac mali Majstor i Stina Plavac mali Remek djelo. Prezentacija je dodatno naglašena vinima u magnum bocama koje su i drugi vinari odabrali na ovom posebnom događanju.

Osim svjetskih sorti, predstavljene su i autohtone sorte regije. Tako je vinarija Keža iz Bosne i Hercegovine, uz svog predstavnika Mirka Kežu, prezentirala Žilavku i Blatinu, dok je Vinarija Klet Brda iz Slovenije, uz Andrejku Jakončič, izložila devet vina, uključujući i poznatu rebulu. Srpski proizvođači Temet, s predstavnikom Nebojšom Aleksićem, te Bikicki koju je prezentirao vlasnik Đorđe Bikicki, prikazali su svoje moderne vinske kreacije i filozofiju ovih atraktivnih vinskih brendova.

image

Ivo Miočić (Galić), Ante Rebrina (Stina), Nebojša Aleksić (Temet), Nikola Drmić (Krauthaker), Andrejka Jakončić (Klet Brda), Danijel Filipović (Adriatic Terroir), Mirko Keža (Keža), Gianna Kozlović (Kozlović) Đorđe Bikicki (Bikicki)

Vladimir Druskovic/

O reputaciji i visokom statusu ovog događanja svjedoči i prisustvo brojnih profesionalaca, a jedan od njih je i Master of Wine Ivan Barbić.

"Iznimno sam zadovoljan odazivom vinarija, ali i posjetitelja što je najveće priznanje da Švicarsko tržište prepoznaje visoku kvalitetu vina jugoistočne Europe te da proizvođači rade vrhunski posao. Cilj nam je bio prvenstveno predstaviti raznolikost terroira i autohtonih sorti zemalja s kojima surađujemo, a nakon ovako uspješno održanog vinskog druženja Adriatic Terroir dobio je potvrdu svog statusa“, rekao je osnivač i vlasnik Adriatic Terroira, Danijel Filipović.

image

Danijel Filipović i Ivan Barbić

Vladimir Druskovic/

Apolitico, Vina Kos, Vina Coronica, Ante Sladić Vino i Zlatan Otok također su se predstavile publici, proširujući viziju kvalitete hrvatskih vina.

Svrha organizacije Taste of Adriatica je direktna komunikacija profesionalaca iz premium segmenta HORECA kanala s predstavnicima vinarija na visokoj razini. Precizna priprema ovog susreta i vrhunska organizacija osigurali su zadovoljstvo kod posjetitelja kako bi se upoznali s potencijalima vina i dostignućima vinarija na internacionalnom tržištu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 23:43