Za Tomislava Juretića čuli smo krajem 2020., nedugo nakon što su on i njegova dva prijatelja svijetu predstavili prvu craft kolu - Monadu ili, kako su nam tada rekli, osvježavajuće piće za djevojke i mladiće kako bi domaćoj sceni ljubitelja craft napitaka ponudili nešto više od sveprisutnih piva i žestokih napitaka. A danas, gotovo četiri godine kasnije, Tomislav je u drugoj "kombinaciji" na tržište izbacio lager koji je nazvao Big Joseph ili, po domaći - Veli Jože.
Naziv piva Big Joseph inspiriran je legendom o Velom Joži i idealu slobode, i kao takav potaknuo je čitavu priču o razvoju i unapređenju proizvodnog programa, govori nam Tomislav.
"Bez Igorove energije i inicijative, kao i bezrezervne podrške naših boljih polovica - Barbare i Tanje, s kojima smo proveli sate i dane u testiranju svih varijanti pića koje smo izbacili, posebice piva koja nose potpis našeg brewmastera Filipa Jakovljevića, teško da bi do svega ovog došlo. Kod proizvodnje piva odlučili smo se za lager, i to svijetli, crveni i crni - češkog, njemačkog i američkog stila, vođeni idejom da napravimo lagano, pitko pivo, niskog alkohola i gorčine, a opet dovoljno kompleksno da zadovolji zahtjevnije nepce".
S partnerima Igorom Zupičićem i pivarom Filipom Jakovljevićem, ovaj je crafter napravio tri lagera - crveni, tamni i svijetli, odnosno njemačkog, američkog i češkog stila. Na onoj istoj lokaciji na kojoj su počeli, sada uz sokove i sodu proizvode i mnogim Hrvatima omiljeni napitak, onaj uz koji se slavi, hladi, tuguje, odmara i nazdravlja. Međutim, premda je kapacitet pivovare 40 tisuća litara piva i 100 tisuća litara sokova, Juretić je istaknuo za Novi list da će kapacitete već dogodine utrostručiti, ako ljudi prihvate njihove proizvode.
Kako nam je rekao, kad je ovo pivo u pitanju, Igor je bio inicijator i kreator ideje: "Bez njega ničeg ne bi bilo".
"Uskoro će kompleks u kojem se nalazimo biti dovršen, nakon čega ide čitav niz interaktivnih priča. Uslijedit će dani otvorenih vrata, degustacijski obilasci, druženje i komentiranje naših proizvoda, nadamo se i dobra atmosfera, poticajna, s mnogo dobrih ideja i razgovora koji se samo uz pivo znaju rađati", ispričao je kolegama.
U međuvremenu je i Monada, craft kola, obogaćena maceratom borovice s goranskog OPG-a, aromatizirana bio kardamomom i obogaćena limunovim sokom koji nije iz koncentrata, doživjela makeover, pa dolazi u limenkama i u tri okusa - classic, cherry i mango.
"Malo blaže je gaziranosti kako bismo naglasili prisutnost svih komponenti proizvoda. Pored klasične, herbalne kole, radimo i kolu s voćnim pireima trešnje i manga", otkriva Tomislav.
U ponudi su, dakako, i sode u šest, kako kaže Juretić, funky okusa. Nazivaju ih Mist, a rezultat su Juretićeva istraživačkog duha. Osim što su niskokalorične, baš svatko može pronaći onu pravu za sebe jer su u ponudi mandarina-marakuja, malina-yuzu, trešnja, jagoda-limeta, mango-kivi, bazga-limun.
"Ideja o Mistu, niskoenergetskoj, niskokaloričnoj veganskoj sodi, razvila se za vrijeme Igorovog boravka u Americi, gdje je ta priča već daleko odmakla i jako je dobro prihvaćena, a savršeno se i pravovremeno poklopila s našim istraživanjem ‘zero sugar‘ opcija kole, od kojih smo odustali tražeći zdraviju varijantu. Naše sode ne radimo iz baza i aroma već od pravih voćnih pirea. Na 100 ml imaju svega 16 kcal i 3,5 g šećera i idealna su opcija za ljetno osvježenje", ističe uz napomenu kako svim proizvodima ide u prilog da im je "glavna komponenta čista, riječka voda" koja je, naglašava, najbolja.
Kako čitav naš projekt počiva na konceptu obitelji i prijateljstva, dizajn naših proizvoda osmislio je naš prijatelj, dizajner Dragan Kordić, koji je u dušu pogodio našu ideju, i stvorio vizualni identitet na kojeg smo neizmjerno ponosni.
Cijelu priču o Big Josephu pročitajte ovdje, a o Monadi na ovoj poveznici.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....