Nakon što su prije četiri godine najprije Zagrepčanima, a potom i ostatku zemlje predstavili svoju Ekipa kombuchu, tim koji stoji iza cijelog projekta odlučio je okrenuti novu stranicu i ovih su dana napokon objavili na čemu rade proteklih mjeseci. Svoju Ekipa kombuchu pretvaraju u Kultura kombuchu, oblače u novo, ozbiljnije ruho i izbacuju dva nova okusa.
"Novo ime označava početak nove ere u kojoj ćemo onome što nas je činilo najprodavanijom hrvatskom kombuchom (craft proizvodnja, najtraženiji okus bobičastog voća, iskustvo i pristup) dodati novo ime, novu ambalažu i nove uzbudljive okuse; matičnjak & limun, menta & limeta", objavili su ovih dana te dodali kako nastavljaju istraživati I voćne kombinacije kako bi kroz neko vrijeme ponudu mogli i proširiti.
Kako nam je rekao Roko Romić, jedan od osnivača brenda Ekipa kombucha, na ideju da stvore novi vizualni identitet došli su zajedničkim promišljanjem, jer su se publici htjeli predstaviti kao još malo ozbiljniji brend na tržištu.
"Kada smo tek krenuli, nismo imali toliko iskustva koliko imamo sada, a to se vidjelo i na dizajnu naših etiketa. Sada smo nešto iskusniji pa smo htjeli napraviti i ozbiljniji vizualni idetitet, ali i okuse", rekao nam je Roko.
Dodao je i kako im je okus šumskog voća najpopularniji pa su ga odlučili zadržati te kako će se njihova klasična kombucha i dalje moći kupiti u staklenoj boci od jedne litre, dok će drugi okusi biti dostupni samo u limenkama od 330 mililitara.
"Za sada smo dostupni u nekoliko kafića, a uskoro i u Sparu, Kauflandu i još nekoliko trgovina. Limenku smo odabrali jer daje više mogućnosti da se poigramo dizajnom, ne zauzima previše mjesta, lakša je, a i sama kombucha se dobro ponaša i u limenci, kao i u staklu", dodao je.
Zanimljivo je spomenuti i kako je Ekipa kombucha nastala kada se šestero prijatelja, koji su svako za sebe ili zajedno proputovali velik dio svijeta, dugogodišnju ideju napokon odlučili pretvoriti u proizvod. Kako su nam ispričali svojevremeno, u kombuchu su se zaljubili na australskoj tržnici, posebice Mario, i poželjeli je ponuditi i hrvatskoj publici. Zatim su sudjelovali u Sparovom projektu Startaj Hrvatska, u sklopu kojeg je šira publika imala prilike upoznati njihov proizvod. I ostalo je povijest.
Iako smo i prije bili ljubitelji njihove kombuche, posebice klasične i okusa bazge, nakon što smo isprobali dva nova okusa, moramo priznati, ostali smo više nego ugodno iznenađeni. Limeta i menta okus je divno osvježavajuć, taman dovoljno kiselkast i sočan, dok je okus limuna i matičnjaka nešto blaži, ali još uvijek lijepo izražen i svjež. Okusi su, baš kako im je i bila namjera, ozbiljniji i možemo zamisliti da ovu kombuchu pijemo samu za sebe, ali i miješamo s, primjerice, ginom ili bijelim rumom. Toplo preporučujemo!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....