Nakon što su nas posljednja dva tjedna na društvenim mrežama izazivali fotografijama već na oko slasnih burgera, ovih smo dana, tik pred službeno otvorenje, uspjeli uhvatiti ekipu koja stoji iza novog brenda o kojem se već naveliko priča. Ivana Zidara, Ruđera Novaka Mikulića i Augustina Miletića posjetili smo krajem radnog tjedna u Regular.Baru u zagrebačkoj Ilici na broju 65/1, u sklopu kojeg se sada nalazi i mali kiosk s njihovim novim Bold.Burgerima. Uhvatili smo ih u završnim pripremama, dogovorima i pregovorima, a prvo što su nam pomalo umorni, ali još uvijek uzbuđeni rekli je da su napokon, nakon toliko mjeseci testiranja, gostima spremni predstaviti svoju ponudu.
"Sve se ovo dogodilo spontano. Dugogodišnji smo prijatelji, često smo razgovarali o hrani i potencijalnom poslovnom partnerstvu, a surađivali smo uspješno na više evenata gdje su Mason burgeri našeg Ivana bili uvršteni u ponudu Regular.Bara. Ovaj korak baš je zato došao prirodno. Na realizaciji ideje radili smo godinu dana i nekoliko mjeseci, iako je Ivan već i prije toga imao više ideja za burgere i umake koje smo testirali kod njega na terasi. Uz pomoć njegovog iskustva brzo smo došli do vrhunskog proizvoda. Kao i uvijek, kod nas u timu svatko ima esencijalnu ulogu. Ivan se, dakle, bavi burgerima već dugi niz godina i to mu ide odlično, Ruđer je zadužen za vizualnu prezentaciju branda, a Augustin za management", rekli su nam i dodali da je cijeli proces, od ideje do realizacije, tekao prilično glatko, a ime Bold.Burger odabrali su zato što su u sve ovo stupili odvažno i s brendom imaju velike planove.
"A i svidjelo nam se kako izgleda", rekli su kroz smijeh, pa dodali: "Cilj nam je bio da Bold prati duh Regulara. Dobar sadržaj, dobar dizajn, jednostavna ponuda. Burgeri su neformalni, hrana su za svakoga i prate ideju Regulara kao nepretencioznog mjesta koje okuplja urbane ljude. Krećemo ovdje, a tko zna, možda se u budućnosti i proširimo, franšiziramo..."
A nakon uvodnog razgovora i upoznavanja s ovom svestranom i poduzetnom ekipom, ono što nas je zapravo najviše zanimalo bilo je ono zbog čega smo i došli - njihovi burgeri. Kako i ne bi kada se iz malog kioska vrlo promišljeno i oku ugodno obučenog u drvo već širio miris slasnih sendviča i prženih krumpirića, a dečki su, kao sami sebi najbolja reklama, jedva čekali da hrana stigne pred njih i da sve zajedno još jednom, po tisuću i prvi put, isprobaju. Onako, za svaki slučaj.
Za početak, Bold.Burgeri po mnogočemu se razlikuju od većine ponude u gradu. Tako je ovo jedno od rijetkih mjesta gdje možete pojesti pravi, hrskav na rubovima, a mekan u sredini toliko da se samo otopi u ustima smash burger, u pecivu od krumpira i s jednostavnim, a efektnim dodacima. Burgeri su taman dovoljno veliki da nakon jedne porcije ne ostanete gladni, krumpirići su tanki, domaći i o njima je vrlo lako postati ovisan, a uz hranu možete naručiti i piće po želji pa će vam sve to potom upakirati u pažljivo osmišljenu ambalažu i, osim što ćete uživati u dobrom ručku ili večeri, dok to radite, izgledat ćete i prilično kul.
Jasno je, Ivan, Ruđer i Augustin svaki su element razradili do najsitnijeg detalja, ali to nije ništa čudno, jer svaki od njih veliki je stručnjak na svom području. Ovdje posebno vrijedi istaknuti Ivan Zidara, kojeg domaća publika poznaje kao kreatora Mason burgera, inače višestruko nagrađivanih i svakako među najboljima na našoj sceni u posljednjih nekoliko godina.
Ivan se, dakle, još davnih dana bacio na intenzivno istraživanje tržišta kako bi zainteresiranima ponudio najbolje pa smo, zapravo, čim smo čuli da radi i na ovom projektu, bili prilično optimistični. No, smash burgeri i za njega su, rekao nam je, uzbudljiva avantura. Do ovog projekta u njima je, naime, uglavnom samo uživao.
"Ne znam koliko su ljudi upoznati, ali trenutno ovaj tip burgera doživljava veliki uspon, što dokazuje i članak koji je nedavno izašao u The Guardianu. Ne mislim, naravno, da je to trend koji je tek došao do nas, upravo zbog kolega iz Burgeraja koji se smash burgerima bave već dugi niz godina. Trendovi se mijenjaju i teško je predvidjeti što je sljedeće, ali po mom mišljenju burger kao proizvod brze prehrane nikad neće izgubiti na popularnosti, po nekim istraživanjima zadnjih godina ona mu raste sve više i u nekom trenutku će se to eventualno usporiti. Ono što će se svakako promijeniti je način razmišljanja o namirnici i njenom uzgoju i to je nešto što bi moglo određivati nove trendove u prehrani", rekao nam je pa objasnio i kakve namirnice koriste u Boldu.
"Meso dolazi iz iste mesnice s kojom surađujem već dugo, a to je mesnica Kristian iz Istre. Kiki je odličan mesar, uspio je standardizirati proizvod na vrlo visokom nivou i on je razlog zbog kojeg dobivamo komentare kako nam meso lijepo miriše na roštilju. Koristimo domaću junetinu isključivo hrvatskog porijekla. Za krumpirovo pecivo, koje je zaštitni znak smash burgera, potegli smo van granica zemlje, jer taj tip proizvoda kod nas nema u prodaji, a opet, željeli smo imati kvalitetan proizvod koji drugi nemaju i tako biti originalni i prepoznatljivi. Pecivo uvozimo iz Italije, surađujemo s odličnom pekarom s kojom imamo ugovor i ekskluzivu na području Hrvatske i Slovenije u slučaju franšiziranja. Ono na što smo isto obratili puno pažnje su krumpirići. Smrznuti nikako nisu dolazili u obzir. Surađujemo s jednim OPG-om koji nam dostavlja svježe rezan domaći krumpir na koji smo jako ponosni."
Osim burgera u nekoliko varijanti, Bold.Burger jedini u gradu u ponudi ima i trenutno prilično popularan, mnogima najpoznatiji pod nazivom ‘Bourdainov sendvič‘ sa zapečenom mortadellom, mozzarellom, krastavcima i majonezom.
"Imamo Mortadelu za koju bi svi rekli da je sendvič Anthonyja Bourdaina, ali zapravo je nešto što su kuharice radile na Muzilu kada sam služio vojni rok 1996. godine. Između mortadele se stavlja mozzarella, sve skupa se zapeče na roštilju, umak je, naravno, majoneza, a tu su i kiseli krastavci", rekao nam je Ivan i dodao kako, uz Mortadelu, u rukavu imaju još nekoliko aduta, ali s njima planiraju izlaziti postepeno.
"Prvi ćemo predstaviti na Burger Festivalu Zagreb, koji počinje 10. listopada, gdje će se moći probati naš brisket burger. Želimo približiti svoj proizvod ljudima te smatramo kako je Burger Festival najbolje mjesto za to. Nadamo se da ćemo biti prepoznati kao mjesto s izvrsnim smash burgerom."
Najvažnije na kraju, redovne goste Regular.Bara, ili one koji su ovdje bili barem jednom i planiraju se vratiti, mogao bi zbuniti novi koncept. Jer, gdje se zapravo jedu ti burgeri? Smiju li se naručiti i može li se u njima uživati i u samom baru? Možemo li ih naručiti i za ponijeti?
"Prilično je jednostavno. Gosti će moći pojesti hranu kod nas u sklopu Regular.Bara, ali će je morat sami naručiti putem velikog ekrana koji se nalazi na prozoru Bolda., a zatim je tamo i preuzeti. Za početak nećemo biti dostupni za dostavu jer nam je želja da gostima prvi doticaj s našim burgerom bude kad je svježe pripremljen", objasnili su nam princip u nekoliko jednostavnih koraka.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....