Proizvodi izvanredne kvalitete svoj put često počinju u šumi kako bi došli do naših stolova. Šumske gljive, domaće patke i kokoši te raznovrsna divljač sa sobom nose autentične arome i okuse. Ove prirodne blagodati sve su više prepoznate u današnje doba te na cijeni dobiva hrana koja dolazi direktno iz prirode ne bi li nam na tanjuru predstavila komadić divljine koji može stvoriti samo netaknuta priroda.
"METRO Hrvatska, vodeći međunarodni veleprodajni lanac, tijekom cijele godine u asortimanu nudi divlju svinju, srnu, divljeg zeca, fazana, prepelice i druge divlje životinje. Izuzetak nisu ni šumske gljive poput vrganja, lisičarki ili, pak, tartufa", kazao nam je Vlatko Zovko, direktor nabave i ponude svježe prehrane tvrtke METRO Hrvatska.
Ono na što stavljaju poseban naglasak svakako je sezonalnost te razvoj kontinuirane suradnje s lokalnim dobavljačima kako bi podržali domaću proizvodnju te ujedno svojim kupcima ponudili kvalitetne hrvatske proizvode od domaćih sirovina, uzgojene ili prerađene prema domaćoj tradiciji ili recepturi. METRO Hrvatska tako s Đakovačkim delikatesama, brendom domaćih tradicionalnih suhomesnatih proizvoda od crne slavonske svinje, ima ekskluzivan ugovor te kroz asortiman predstavlja proizvode poput kulina, slanine, pečenice, kobasice, kulinove seke, čvaraka, šunke, ali i velik dio svježih i smrznutih proizvoda, dodao je Vlatko Zovko.
Svi su oni 100-postotni produkt mesa crne slavonske svinje, autohtone hrvatske pasmine.
Tu je i kobasica Borovik koja se proizvodi od mesa divljači iz vlastitog lovišta, a u ponudi se nalazi i meso divlje svinje i jelena. Proizvodnja je u samom srcu Slavonije, na obroncima Krndije u neposrednoj blizini jezera Borovik, a prostire se na površini od oko 400 hektara pašnjaka, livada, šume i oranica gdje obitava crna svinja, koja je preko lanca METRO Hrvatska dostupna diljem zemlje.
Još jedan od partnera je poljoprivredno gospodarstvo Orehovec iz Velikog Bukovca koje se već dugi niz godina bavi ekstenzivnim uzgojem peradi, a više od 90 posto hrane koju koriste u ishrani je lokalnog podrijetla. Patke, guske i pilići borave na otvorenom tako da na ispaši konzumiraju, između ostalog, sitne crve te druge organizme koje pronađu na tlu, a u sklopu farme su iskopane vodene lagune u kojima patke i guske, koje vole plivati i roniti, borave. S obzirom na prirodnu proizvodnju, povećava se kvaliteta mesa, a krajnji proizvod, među kojima je i rascjep patke te pilića, koji dolazi do veleprodajnog lanca METRO Hrvatska, vrhunske je kvalitete, kazao nam je Zovko.
Ekstenzivan uzgoj ovisi o sezoni te ona uvjetuje ponudu, ali i jamči strukturu, kvalitetu i okus mesa koje zadovoljava potrebe visoke gastronomije.
Sezonska šumska ponuda ne bi bila potpuna da u nju nisu uključene gljive, a kruna će u ovom trenutku pripasti cijenjenom bijelom tartufu (lat. Tuber magnatum Pico). Najskuplji je to tartuf na svijetu, poznat po izuzetnoj aromi i delikatnom okusu, a najčešće se konzumira svježe naribani kako bi se maksimalno istaknule njihove karakteristične arome.
Bijeli tartufi dostupni su od 1. rujna do 31. prosinca te se razvrstavaju u tri klase prema kvaliteti i veličini. Ovo ograničeno sezonsko razdoblje, zajedno s rijetkim i specifičnim uvjetima rasta, čini ih posebno traženim i cijenjenim delicijama u gastronomiji diljem svijeta. U ponudi imaju i crni tartuf (lat. Tuber aestivum Vittadini) koji je najrasprostranjeniji, a poznat je po blagom mirisu i okusu. Često se koristi u pripremi umaka, tjestenina i rižota, dajući im karakterističnu zemljanu notu i aromu.
Bijeli i crni tartuf plasiraju preko istrijanske obitelji tartufara pod imenom Premium tartuf, a sam crni tartuf dostupan je od 1. lipnja do 31. srpnja i od 1. do 30. rujna. Važno je naglasiti i da ga sezonska dostupnost i svestranost čine ga popularnim izborom među kulinarskim majstorima koji žele obogatiti svoje recepte jedinstvenim okusom tartufa.
"Jedan od naših strateških fokusa je suradnja s lokalnim proizvođačima, a bliska suradnja s njima i zajedničko planiranje naša su snaga. Upravo iz tog razloga METRO je pokrenuo inicijativu “Stvoren za hrvatski meni” koja povezuje ugostitelje s lokalnim proizvođačima te potiče njihovu suradnju i razvoj novih proizvoda", zaključio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.
Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom METRO Hrvatska
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....