POMAMA ZA DŽEMOM

Proizvođač džemova zapalio internet adventskim kalendarom, pogledalo ga je 1,4 milijuna ljudi

 Bonnemaman_fr Instagram/
Ovaj adventski kalendar poznatog brenda veliki je hit na društvenim mrežama

TikTok je u ovo blagdansko vrijeme godine prepun videa u kojima ljudi otvaraju ovogodišnje adventske kalendare. Neki su odabrali onaj u kojem ih svakog dana dočekuje nova svijeća, neki onaj s mini bočicama alkoholnih napitaka, klasičari su odabrali čokoladne varijante, a među najpopularnijima ove godine svakako je i adventski kalendar brenda Bonne Maman.

Riječ je o popularnim džemovima, koji se mogu pronaći i kod nas, a kombinacije koje dolaze u ovom adventskom kalendaru zapravo su limitirana serija za one najveće fanove. Do sada su vlasnici ovakvog kalendara tako otvorili kućice s mini džemovima od rabarbare i jagode, zatim yuzua i grejpa te breskve i marelice.

Bonne Maman adventski kalendar ove je godine rasprodan u rekordnom roku, a koliko je popularan dokazuju upravo brojne objave na društvenim mrežama. Primjerice, influencerica i blogerica Justine Snacks na svom Instagram profilu svakog dana objavljuje video otvaranja kalendara te zatim ocjenjuje okus pojedinog džema, dok na TikToku pod oznakom #bonnemamanadventcalendar možete pronaći zbilja velik broj videa korisnika kako uzbudljivo otvaraju još jednu kućicu na kalendaru.

image
Bonnemaman_fr Instagram/

No, ovo nije prvi put da je Bonne Maman zaludio ekipu s društvenih mreža. Kako piše Eater, prošle je godine TikTok korisnica @kitschytchotchkes skupila više od 1,4 milijuna pregleda kada je krenula otvarati svoj adventski kalendar spomenutog brenda.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 06:29