Topliji dani već nas po običaju mame na uživanje u ledenim slasticama pa je tako Mario Krog, koji stoji iza brenda Milk bar, ovog proljeća napokon odlučio realizirati svoju više nego sjajnu ideju. U ponudu je, uz svoje već provjereno dobre jogurte, kefir i sir, uveo i smrznuti jogurt u čak osam različitih okusa i instantno osvojio ljubitelje ledenih deserata.
"Na ideju sam zapravo došao već prije godinu dana zato što sam primijetio da ljudi ljeti, osim jogurta i kefira, traže nešto osvježavajuće i smrznuto. Ipak, zbog nešto kompliciranijeg načina proizvodnje, dizajna ambalaže i svega ostalog što dolazi uz novi proizvod, froyo je izašao tek ove godine, ali moram odmah reći da sam oduševljen koliko su ljudi zainteresirani i mislim da je to bila stvarno dobra ideja. Evo jučer smo isporučili prvu pošiljku i već je sve nestalo", rekao nam je Mario Krog.
Objasnio je kako je okuse slagao po popularnosti njegovih voćnih jogurta pa tako uopće nije bilo upitno da će se ljubiteljima mliječnih proizvoda Milk bara najprije predstaviti smrznutim jogurtom od maline, jagode i borovnice, ujedno i našim apsolutnim favoritima. Uz voćne okuse, u ponudi su još i vanilija, čokolada, klasični smrznuti jogurt, onaj s karamelom koji je nastao u suradnji s Chozenom te stracciatella koju je, kako kaže Mario, napravio baš po svom ukusu. Dodaje i kako bi s vremenom u ponudu volio uvesti i nove, sezonske okuse.
"Sladolede radimo od voća iz malih lokalnih OPG-ova. Najprije napravimo džem, a zatim ga dodajemo smrznutom jogurtu. Na taj način radimo i naše klasične jogurte, a sve zapravo ovisi o nabavi i kvaliteti voća do kojeg možemo doći. Volio bih dodati i kako ne koristimo nikakve aditive niti nepotrebne dodatke. Plan je prilagođavati se sezoni, imamo sto ideja samo je pitanje količina i vremena. To je sasvim drugačija vrsta proizvodnje pa je sve malo kompliciranje nego inače", objasnio nam je Mario Krog.
Do sada je surađivao s Draženom Zeljkovićem, poznatijem po proizvodnji Chozen čokoladnih bombona, s kojim je napravio i sjajan froyo s karamelom. Također, dodaje Krog, baš kao i sa Zeljkovićem, na okusima klasičnih jogurta radio je i s Nastasjom Chiarom Petrić te Jelenom Gadže iz Fru Chefa, a sve tri suradnje bi, dodaje, volio i nastaviti kada je u pitanju proizvodnja smrznutog jogurta.
Nedavno je kao novi proizvod lansirao i pudinge i, kako kaže, interes je zbilja velik pa mu je to dalo dodatan vjetar u leđa kada je krenuo s predstavljanjem smrznutog jogurta, inače slastice izrazito popularne u Americi, a manje poznate među domaćom publikom. Froyo Milk bara za sada se može naručiti putem službene web stranice ili kupiti u mini marketu Proljeće u zagrebačkoj Sermageovoj ulici po cijeni od 29 kuna za pakiranje od 200 grama. Dobro je dodati i kako unutar pakiranja možete pronaći i malu drvenu žličicu pa u ledenom desertu uživati odmah po kupovini, a za sve dodatne informacije svakako preporučujemo da posjetite Instagram profil FROyo MILK BAR.
"Dok je meni fino i dok ja uživam, znam da će i kupci biti zadovoljni", rekao nam je Mario Krog na kraju.
Mi smo ih probali sve, a apsolutno fantastičan je onaj s okusom borovnice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....