Za vrijeme turbopopularnog Filmskog festivala u Cannesu, organizacija partyja (zabavnog dijela) gotovo je jednako važna koliko i filmske projekcije. Po prvi puta, od kad se održava Filmski festival u Cannesu, organiziran je "hrvatski party" gdje su služeni domaći proizvodi kako bi se Hrvatska afirmirala i kao gastronomska destinacija. Ovo je najambicioznije izdanje do sada, a partyji su rađeni i prethodnih godina povodom velikih uspjeha filmova Murina i Zvizdan.
Prilika je to da se među tisućama ljudi koji su u Cannesu za vrijeme festivala prezentira hrvatska filmska scena, ali i zemlja kao poželjna turistička destinacija. Kad organizirate party u Cannesu, jedna od najvažnijih elemenata je odabir privlačne lokacije. Obično se zakupljuju terase razvikanih hotela, vila u okolici grada ili dijelovi nepregledne plaže.
Hrvatski party se održao u subotu 21. svibnja na plaži Mademoiselle Gray u strogom centru Cannesa u organizaciji Hrvatskog audiovizualnog centra i Hrvatske turističke zajednice. Na partyju je bilo oko tri stotine uzvanika kojima su služeni sirevi istarske mljekare Vesna Loborika, koja je u ožujku ove godine zauzela drugo i sedmo mjesto na svjetskom natjecanju u Americi. Služio se tako njihov kozji sir "Kozlić" te "Pegula", koji je kombinacija kozjeg, ovčjeg i kravljeg mlijeka.
Uz sir, organizacijski tim je odlučio predstaviti i maslinovo ulje OPG-a Grubešić i to od sorte istarska bjelica. Osim toga, uzvanici su mogli kušati pršut obitelji Marin koje je osoblje rezalo pred gostima kao i njihov autentičan sir iz mišine. Od domaćih proizvoda, gosti su još mogli ispijati Pelin Antique i uživati u Bajadera čokoladicama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....