Kada je prije nešto više od dvije godine, u srpnju 2020., Murteranin Stefano Petrović otvorio Fish Delish u Murteru, vjerojatno nije ni sanjao da će do danas imati pet poslovnica i pripremati posljednje korake za otvorenje prvog Fish Delisha u Americi te se kao takav pokazati prvim ozbiljnijim ribljim street food konceptom u Hrvatskoj.
Međutim, njegova se ideja, usprkos velikom riziku kojega su i on i njegova obitelj bili svjesni, itekako isplatila. Dugo je o njoj razmišljao, rekao je za Lider. A kako su on i njegova obitelj godinama poslovno vezani uz ugostiteljstvo, a uz to i ribarsku djelatnost, imao je priliku bolje sagledati tržište, upoznati navike kupaca i trendove.
Dio istraživanja koje je proveo prije otvorenja prvog restorana napravio je i na putovanjima na koje je išao. Na njima je imao priliku vidjeti kako funkcioniraju strane franšize, jer upravo to je postao i njegov Fish Delish. Tako će nakon Murtera, Vodica, Makarske, Bola i Zagreba, Fish Delish uskoro otvoriti vrata i u prvom prekooceanskom lokalu, onom u New Jerseyju gdje su imali zainteresiranog kupca.
"Imamo već dogovorenu novu franšizu i u Hrvatskoj koja ubrzo otvara svoja vrata te ćemo skoro objaviti i gdje točno. U konačnim smo pregovorima s još nekoliko lokacija, koje za sada ostaju tajna", dodao je Petrović i otkrio kako mu je putu razvoja franšižnog koncepta pomogao poduzetnik Andrija Čolak.
Za Lider je tako Petrović još dodao kako mu je Colak Franchise Consulting Group projektirao poslovni franšizni model koji mu je otvorio vrata širenju poslovanja u Ameriku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....