Kao što smo najavili početkom studenog, u Zagrebu je napokon otvoren prvi Fish House by Chef Jasmin, publici možda najpoznatiji po svojoj ispostavi u Rovinju, a i Zadru. Restoran je otvoren ovog petka, 15. prosinca, na adresi Masarakyova ulica 19.
Ovo je već treći lokal franšize Fish House i nastao po uzoru na prvi rovinjski, kojeg je od samog imena, branda, dizajna i uređenja, do detaljnog osmišljavanja jela osmislio Jasmin Hajrula. Lokal u Zagrebu ima 18 - 20 sjedećih mjesta i dostatan je za street food, no kako saznajemo, čim malo zatopli otvorit će se i vanjska terasa te će se kapacitet povećati na 30 sjedećih mjesta. Fish House Zagreb radi svaki dan osim nedjelje od 12:00 – 22:00.
U ponudi je 16 ribljih jela, od burgera s oradom, skušom, kozicama, tunom, preko raznih varijacija pržene ribe i plodova poput jadranske kozice, trlje, srdele i gavuna, brudet od lignji s palentom pa do malo drugačijih priloga poput carpaccia od tikvice, grilanih i mariniranih patlidžana, istarske skute, mozzarelle i raznih umaka poput majoneze s pestom od bosiljka. Sve umake rade sami, a recepture je osmislio sam Hajrula.
"Cilj je zadržati kvalitetu i standard. Podizanjem kvalitete street fooda u Hrvatskoj želimo promovirati Mediteran i novi pristup u street food industriji na našim prostorima koristeći vrhunske sastojke i svježe namirnice. Pripremamo tradicionalna jela u modernom ruhu, a inspiracija dolazi iz drugih kultura i putovanja svijetom. Poseban naglasak stavljamo na mediteranske namirnice koje se idealno slažu s ribom. Meniji su osmišljeni planirano i pažljivo i ništa se od namirnica ne baca. Svako jelo priprema se prilikom narudžbe, što jamči svježinu i puninu okusa", objasnio je Hajrula.
Dodao je i kako u svojim lokalima i inače koristi najkvalitetnije namirnice koje može pronaći, među kojima ističe nagrađivano istarsko maslinovo ulje Chiavalon, vino vinarije Fakin, craft pivo te kombucha napitke Kocha chefa Hrvoja Belančića iz Makarske.
"Naša je filozofija da ribu omogućimo što većem broju ljudi preko Fish House koncepta. Brojke nam ovdje nisu toliko bitne. Barem u ovoj franšizi. S takvim pristupom štitimo brend i franšizera te njegovu investiciju. Zagrebački Fish House jednako je koncipiran kao ostali, ali spremni smo se prilagoditi maksimalno tržištu. Moramo biti svjesni da je zagrebačko tržište drugačije i možda čak najzahtjevnije u Hrvatskoj", dodaje Jasmin te dodaje da mu je zagrebačka franšiza pravi izazov i testiranje vlastitog brenda.
Objasnio je i kako razlike između rovinjskog, zadarskog i zagrebačkog Fish Housea u konceptu nema, osim što će zagrebački raditi cijelu godinu, za razliku od Zadra i Rovinja gdje je sezonski objekt.
"U Zagrebu će se ponuditi i neka nova jela, jer ih je ponekad potrebno prilagoditi sezoni, lokaciji i potražnji. Tako će posjetitelji u zagrebačkom Fish Houseu uz standardnu ponudu jela imati priliku jesti lazanje s bijelom ribom, hrskavi file srdele s coleslaw salaticom, bao bunse punjene brudetom od kozica, salatu od hobotnice i plant based jelo - veggie bowl s hrskavim gljivama", objasnio je Hajrula i otkrio kako u planu imaju još jednu franšizu na moru i to u županiji u kojoj nisu prisutni, a s tim planiraju zatvoriti krug franšiza u Hrvatskoj, jer ne žele gubitak kvalitete i standarda koji njihov brand posjeduje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....