Jučer je na zagrebačkoj Opatovini i službeno otvoren Barbeerian BBQ & Beer, pub-fuzijski koncept koji kombinira strast prema dimljenom mesu, vrhunskom pivu i edukaciji o pivskoj kulturi. Iza ovog inovativnog projekta stoje tri poznata imena hrvatske gastro i pivske scene: Zvonimir Pelko,vodeći distributer craft piva za Hrvatsku (MAS Plenum), međunarodni pivski sudac i Doemens Biersommelier; Goran Vrabec, osnivač i voditelj brenda Volim Ljuto; i Davor Šušković iz BBQ Hot Yarda, koji nije partner, ali je bliski suradnik odgovoran za odabir mesa. BBQ Hot Yard široj publici poznat je i kao pobjednik izdanja Burger Food Festivala u Zagrebu 2022. godine. Ovaj trio, zajedno s mladim chefom Filipom Žugajem, stvorio je jedinstveno mjesto za ljubitelje vrsne hrane i piva.
Barbeerianov meni osmislio je Filip Žugaj, mladi i talentirani kuhar s iskustvom rada na BBQ food truck gostovanjima, uz pomoć Gorana Vrabeca. Izbor jela stavlja naglasak na BBQ dimljene proizvode, što je rijetkost na hrvatskoj gastro sceni. Gosti mogu uživati u jedinstvenim specijalitetima poput smoked pork belly sendviča, Spicy Fried Wingsa pohanih u panko mrvicama i klasičnih burgera – običnih i smash verzija. Uz to, nudi se i izbor manjih pivskih zalogaja idealnih za dijeljenje uz čašu ili kriglu piva.
Planovi za budućnost uključuju širenje ponude s hladnim predjelima i specijalitetima poput brisketa ili kreativnim sendvičima poput pastramija. Jelovnik će se sezonski mijenjati, prateći svježinu i dostupnost namirnica, rekao nam je Goran Vrabec.
Uz veliku ponudu bbq proizvoda, poseban fokus dvojac stavlja na pivsku kulturu i edukaciju. Uz izbor 12 piva na točionicima - 6 do 8 stalnih i 4 - 5 rotirajućih, u sveukupnom je repertoaru više od 100 različitih piva.
Jedinstveno u ponudi je kućno pivo Barbeerian Pale Ale, rezultat suradnje Pelka i Zmajske pivovare. Riječ je o laganom APA pivu s 4,8% alkohola, savršenom za širu publiku. Za ljubitelje autentičnih doživljaja tu je i svijetli češki lager Bernard te Černa lavina (Black Avalanche) istoga brenda, tamno pivo blago gorkog okusa s neodoljivim nitro efektom "lavine".
Naglasak je stavljen na higijenu i čistoću pivskih čaša, a ujedno i samoga lokala, kao i na edukaciju gostiju o pivima i njihovom pravilnom serviranju. Zvonimir Pelko ističe kako je sve svoje šankere naučio da, u njegovu odsustvu, postave gostima dva ključna pitanja: preferiraju li tamno ili svijetlo te gorko ili slatko pivo – na temelju kojih, kaže, uvijek mogu preporučiti idealno pivo za svakoga. Ideja je približiti raznolikost okusa i kvalitete piva široj publici.
S kapacitetom od 60-ak sjedećih mjesta, i još dvadesetak na vanjskoj terasi, Barbeerian je idealno mjesto za druženje u toplom i opuštenom ambijentu. Proljetni planovi uključuju otvaranje rooftop terase koja će primiti dodatnih 50 gostiju, omogućujući posjetiteljima uživanje u pivu i hrani pod otvorenim nebom i krasnim pogledom na zagrebačke ulice.
Barbeerian svojim gostima ne nudi samo kvalitetnu hranu i pivo već i potpuno novo iskustvo, spoj vrhunske usluge, inovativnog jelovnika i edukativnog pristupa. Na dvojici partnera jasno se vidi da su im strast i želja da hrvatskome tržištu pruže nešto novo i autentično na prvome mjestu. A s njihovim novim projektom Opatovina će još malo ojačati svoju povratničku poziciju na starozagrebačkoj gastro sceni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....