Vrlo vjerojatno ste primijetili kako mnogi fast food restorani imaju logo u crvenoj i žutoj boji. Međutim, jeste li se ikada zapitali zašto biraju baš te boje? Istraživanje je pokazalo kako te boje privlače kupce, a da oni toga uopće nisu svjesni. Emocije koje bude crvena i žuta idealne su za njihovo ciljano tržište - gladne ljude željne sreće i uzbuđenja. Crvena boja, naime, stimulira apetit i privlači pažnju, budi adrenalin, dok žuta izaziva osjećaj sreće. Sad vam je vjerojatno jasno i zašto su na semaforu crvena, žuta i zelena ili zašto je znak STOP crvene boje.
Ovim se bojama, dakle, na suptilan način kupcima sugerira da trebaju ući u lokal, naručiti hranu, zadovoljiti apetit i osjećati se sretno, ali i da se brzo ponovno vrate kako bi doživjeli isto, odnosno opet probudili osjećaj sreće i zadovoljstva nakon što pojedu fast food.
Postoji u tim bojama i još jedan zanimljiv detalj. Žuta je boja najvidljivija na dnevnom svjetlu, zbog čega je, primjerice, McDonald‘sov M moguće uočiti s velike udaljenosti.
U novije vrijeme fast food lanci biraju i zelenu. Ta boja, pak, govori kupcima da su njihovi proizvodi zdravi(ji) i ekološki prihvatljiviji o čemu bi se, naravno, dalo raspravljati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....