TREĆA GENERACIJA

TEST Kia Sportage 2.0 CRDi: Korejska braća blizanci koje razlikuju svi, a ne samo roditelji!

Testirali smo Kijin novi kompaktni SUV koji je tehnološki istovjetan Hyundaijevom ix35
 Joško Šupić / Cropix

Radikalna preobrazba korejskog proizvođača više nije nikakva novost u svijetu automobila. Novi dokaz Kijinog uzleta među renomirane proizvođače je treća generacija modela Sportage koja sadrži sve najbolje što Korejci trenutačno nude u svojim modelima.

Uz atraktivna rješenja vanjskog dizajna, glavne odlike su kvalitetan i prostran interijer, vrlo dobre vozne sposobnosti te sedmogodišnje jamstvo s ograničenjem od 150 tisuća kilometara. U prilog modelu Sportage ide i bogata ponuda motora, iz koje smo izdvojili i testirali snažniji dvolitreni dizelaš snage 136 KS. Pogon na sve kotače te precizni ručni mjenjač sa šest brzina Sportageove performanse podiže na visoku razinu.

Bez obzira na to je li riječ o otvorenim ili gradskim prometnicama, udobnost zaslužuje pohvalu, no moramo istaknuti da se ovaj crossover ne snalazi najbolje na neasfaltiranim cestama. Prosječna potrošnja od oko sedam litara u kombiniranoj vožnji svakako je dodatni razlog za opravdanje pametne investicije.

Premda je prošla generacija Sportagea bila najpoznatija po diskontnoj cijeni, novo izdanje mijenja takav znak prepoznatljivosti. Testirana izvedba dostupna je za 33.873 eura, no u tu je cijenu uključeno apsolutno sve s popisa dodatne opreme, poput 18-inčnih aluminijskih naplataka, panoramskog krova, kožnih sjedala ili kamere za vožnju unatrag. Ako su navedeni elementi za vas nepotreban luksuz a zadovoljio bi vas i slabiji motor (benzinac 135 KS), za takav ćete model izdvojiti 21.212 eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. rujan 2024 09:28