Spremno reagira na gas i po ničemu ne odaje da japanski voli okretaje te da maksimalnih 192 Nm nudi tek na priličnih 4200 o/min. Stoga, nije teško zaključiti da dizelaš nije ni potreban – tim više jer za izvrsni 2.2 i-DTEC (dostupan tek uz bogatiju izvedbu Elegance) treba izdvojiti 35.540 eura... Ne treba strahovati niti od siromašne serijske opreme.
Iako je riječ o osnovnom modelu, stakla i retrovizori su na struju, serijski se nude klima, putno računalo i radio/CD, a vanjštinu ukrašavaju elegantni alu naplaci od 17 cola. Tek se na sitnim, teško uočljivim detaljima, poput plastičnih pokrova u dupljama gdje su inače smještene maglenke, može zaključiti da je riječ o baznoj ponudi. Razlog tome je i iznadprosječna kvaliteta izrade, kao i pomno odabrani materijali- primjerice, upravljač i ručica kirurški preciznog i visoko smještenog 6-stupanjskog mjenjača i u osnovnoj opremi nisu prekriveni jeftinom plastikom, već eko kožom.
Zamjeriti se nema čemu, osim pomalo preuskim prednjim naslonima za ruke, a poželjeli smo i po dubini izdašnije namjestiv upravljač, čime bi vozačeva pozicija bila još bolja. Isto tako, od pomoći bi bili i parking senzori, tvornički dostupni tek uz znatno skuplju izvedbu Executive Plus. No, aduta je kudikamo više – osim pogonskog sustava, dobro ugođenog ovjesa sa stražnjim multilinkom i pogona 4x4, uključivog kad dođe do proklizavanja prednjih kotača, jak adut je i prostranost. Osovinski razmak od 263 cm, ali i pametna organizacija prostora, nude dovoljno centimetara i straga, a za pohvaliti je i prtljažnik od 524 litara.
Ukratko, treća generacija Honde CR-V i u svojoj petoj tržišnoj godini djeluje izuzetno poželjno, posebno uz trenutni akcijski popust od 3100 eura...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....