Honda je upravo zahvaljujući Civicu nekoć ušla na svjetsko tržište. Deveta generacija koja je prošlog tjedna došla i na hrvatsko tržište evolucija je prethodnog modela. Ništa čudno ako se uzme u obzir da je osma generacija bila velika prekretnica u dizajnu.Stoga su japanci ipak odlučili da ne treba šokirati u svakom nastavku. Unutrašnjost je također dotjerana u odnosu na prethodnika i sve se doima nekako ozbiljnije. Na samom početku u ponudi su dva benzinska i jedan dizelski motor.
Najmanji i za najmlađe
Najmanji 1.4-litarski razvija okruglo snagu od 100 konja, dakle mogu ga voziti i mladi vozači. Njegove su performanse solidne i vjerujemo kako bi zapravo upravo ovaj model mogao biti i najtraženija roba. Do stotke dolazi za 13,4 sekundi i razvija najveću brzinu od 187 km/h. Međutim, najzanimljivija je njegova cijena. S novim davanjima, odnosno višim PDV-om Civic 1.4 stoji 139.900 kuna. Još uvijek nije najpovoljniji u klasi, ali je praktično cjenovno poravnat sa svojim konkurentom Volkswagen Golfom.
Najveća mana Civica je dosada bila upravo previsoka cijena, a čini se da je sada postao dostupniji. Jači benzinski motor od 1.8 litre razvija najveću snagu od 142 konja. To je već ozbiljniji stroj dok se čeka pojava Type R-a. Osim boljih performansi (od 0-100 km/h za 9,1 sekundi i najveća brzina od 215 km/h) Honda najavljuje i vrlo razumnu potrošnju i nisku emisiju CO2 za svoje modele, što će možda uskoro igrati svoju ulogu.
U očekivanju Type R-a
Dizelaš je dobro poznati 2,2-litarski motor koji razvija 150 konja. Kao i kod benzinca, znatno je smanjena emisija štetnih tvari te optimizirana potrošnja, a trenutačno je s ubrzanjem od 8,5 sekundi i brzinom od 217 km/h najbrži Civic u ponudi. U vožnji zahvaljujući krućoj karoseriji automobil se odlično ponaša. Civic je oduvijek bio vozački automobil, a to je srećom sačuvano i u ovoj devetoj generaciji. Iz Rutinga imaju optimističan, ali realan plan o 300 prodanih Civica do kraja ove godine. Zahvaljujući novoj cijeni, Civic može parirati direktnoj konkurenciji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....