Vrhunac ponude Opelovih modela predstavlja Insignia GSi, koja je ujedno i najbrži Opel trenutno na tržištu. Ipak, ekipa iz tuning kuće Irmscher odlučila je malo zapapriti stvari i doraditi ovaj model. Tako su za početak stavljeni novi odbojnici, nova maska bez prednjeg znaka kao i novi 20-inčni naplaci koji se nude u dvije verzije Heli i Evo.
Naravno, nije se stalo na vizualnim doradama, pa su tako ugrađene nove sportske opruge koja spuštaju automobil za 30 mm. Osim boljeg vizualnog dojma tako poboljšavaju držanje na cesti. Što je s motorom? Insignia GSi ispod poklopca skriva 2,0-litreni turbobenzinski motor koji serijski broji 260 KS. U Irmscheru su odlučili snagu povećati za relativno skromnih 20 KS, pa tako klijenti nakon posjete radioni raspolažu s 280 KS (naravno, riječ je o više nego lijepoj brojci, no ako uzmemo u obzir obujam motora i serijskih 260 KS ta brojka postaje ipak nešto manje atraktivna). Što vi mislite, ima li smisla tuning za ionako "serijski tuniranu" verziju Opela Insignije?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....