Opel je na Salonu automobila u Bruxellesu predstavio osvježeni model Insignia, a sada su dostupni i svi tehnički i ostali podaci koji do sada nisu bili objavljeni.
Pritom vanjski izgled nije doživio veće izmjene: riječ je tek o zatezanju bora, što se ponajprije odnosi na redizajniranu masku hladnjaka te nova podesiva IntelliLux LED Pixel svjetla koja raspolažu sa 168 LED elemenata za razliku od prijašnjih 32 elementa.
Prednji branik je pritom dizajniran dinamičnije s većim usisnicima za hlađenje, a dodani su i atraktivni detalji od kroma.
Najveća novost je GSi izvedba koja u unutrašnjosti donosi sportski ugođaj sa sportski profiliranim sjedalima, tamnim plastičnim elementima kokpita te sportskim aluminijskim papučicama.
Novi 2,0-litreni 4-cilindarski benzinac ispod prednjeg poklopca sada kod GSi izvedbe isporučuje 230 KS i 350 Nm, a uparen je s novom 9-stupanjskom automatikom koja snagu isporučuje na Twinster pogon na sve kotače, sada s poprečnim vektoriranjem snage.
Za razliku od prethodne GSi izvedbe koja je raspolagala s 260 KS i 400 Nm, no u Opelu tvrde kako se po pitanju performansi ne gubi gotovo ništa s tim da je razvijanje snage sada ugodnije jer je najveći okretni moment dostupan već od 1500 okretaja pa sve do 4000/min.
Pritom se u brošurama naglašava kako je cilj bio smanjenje potrošnje te emisije CO2, koji je sa 197 pao na 160 g/km.
Od ostalih detalja, novi Opel Insignia GSi stiže s moćnim Brembo kočnicama te dorađenim upravljačkim sustavom za što sportskiji dojam u vožnji, dok se putem tipki mogu birati režimi adaptivnog FlexRide ovjesa - Normal, Tour, Sport i Competition.
Osim za GSi izvedbu poznati su i podaci za sve ostale motorizacije. Gama novih 3-cilindarskih i 4-cilindarskih strojeva iz PSA umjesto starih motora značajna je promjena, a osim boljih performansi i niže potrošnje, u prosjeku su 50 kg lakši nego dosadašnji strojevi.
Početni 3-cilindarski 1,4-litreni turbo benzinac raspolaže sa 145 KS i 236 Nm, dok 1,5-litreni dizelaš isporučuje 122 KS i 300 Nm najvećeg okretnog momenta. Snažniji 2,0-litreni turbo benzinac s tehnologijom deaktivacije cilindara raspolaže s 200 KS i 350 Nm ( u već spomenutoj GSi verziji 230 KS), a osim 9-stupanjske automatike serijski dolazi sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....