Pri faceliftu serije 60 u Volvu su se najviše usredotočili na kvalitetu, a posebnu su pozornost posvetili detaljima. Pritom je svako unapređenje osmišljeno u skladu s potrebama kupaca - poručuju iz Volva. Po pitanju aktualnog redizajna više je nego očito da ga karakterizira tipična skandinavska suzdržanost. Jednostavni oblici kod Šveda su u modi i kod serije 60.
Po pitanju uređenja interijer, posebna je pozornost posvećena detaljima i materijalima kao što su drvo i koža, što uz pojednostavljene komande sve zajedno pridonosi posebnom užitku vožnje. Udobna sjedala s dobrom potporom, koja osiguravaju opušten dolazak na cilj čak i nakon dugačkih putovanja, zaštitni su znak Volva. Tako sada kupci novih S60, V60 i XC60 modela mogu naručiti nova sportska sjedala koja i dalje zadržavaju tradicionalnu udobnost, ali i nude poseban ugođaj prilikom zahtjevnije vožnje.
Da se puno radilo na detaljima dokazuju nekad vidljive brizgalice za brisače koje su sada premještene s poklopca ispod poklopca motora, a pokrivač radara je obojen u sjajnu crnu boju što ga čini gotovo neprimjetnim u masci hladnjaka. U klonjen je kromirani okvir oko maske hladnjaka, dok novi veći tvornički logotip doprinosi snažnom nastupu automobila. U unutrašnjosti su nove boje tkanina, novi drveni umeci i metalni okviri otvora ventilacije i prekidača.
A ispod kože novog Volva S60 nalazi se bogat izbor usklađivanja podvozja u skladu sa željama kupca. Dostupne su četiri vrste podvozja - Touring, Dynamic, Four-C (konstantno nadziran koncept podvozja) te sniženo Sport podvozje, prije dostupno samo na R-Design izvedbama.Izvedba V60 sada je praktičnija, dinamičnija i elegantnija kao stvorena za kupce koji trebaju praktičnost karavana, ali i vozne osobine limuzine, dok SUV XC60 nudi gradski stil uz vrhunske mogućnosti izvan asfalta.
Kod njega je redizajnirani prednji dio s novim poklopcem motora, a nova svjetla i maska hladnjaka naglašavaju širinu automobila.S provjerenim All Wheel Drive sustavom pogona na sve kotače, XC60 postaje izuzetno sposoban SUV na bilo kojoj vrsti ceste i u svakoj vremenskoj prilici. Volvo nastavlja pomicati granice učinkovitosti svih svojih motora. Tako je prosječna potrošnja četverocilindarskog D2 dizelaša sa 1 15 KS uparenog s ručnim mjenjačem spuštena na samo 4 litre na 100 km, uz emisiju CO2 od samo 106 g/km. Snažniji D3 (136 KS) i D4 (163 KS) motori upareni s automatskim mjenjačem imaju CO2 emisiju od 129 g/km i potrošnju od 4.9 l/100 km.
Motori D5 (215 KS) i D4 (163 KS) s ručnim mjenjačem i pogonom na sve kotače prosječno troše 5,3 litre/100 km i emitiraju 139 g/km. Poboljšani su i benzinski motori, pa tako 1 .6 litarski GTDi turbobenzinac s izravnim ubrizgavanjem u izvedbi T4 (180 KS) i T3 (150 KS) s automatskim mjenjačem prosječno troši 6.8 l/100 km (159 g/km). Isti motori u modelu V60 prosječno troše 7,2 l/100 km (167 g/km).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....