Kako automobilska industrija prelazi na elektrifikaciju, učinkovitost je temelj na kojem se gradi svaki brend. Mercedesu je poboljšanje učinkovitosti u budućim EV proizvodima olakšano zahvaljujući suradnji s timom Formule 1. To je prednost s kojom se konkurenti poput Tesle i Volkswagena jednostavno ne mogu mjeriti.
Direktor napredne tehnologije Mercedes AMG High Performance Powertrains (HPP) Adam Allsopp rekao je Reutersu da se sjeća gdje je bio kad je stigao poziv. Bio je kolovoz 2020., a izazov je bio izgraditi EV sposoban voziti 1000 kilometara s jednim punjenjem. Rezultat toga bio bi EQXX koncept.
Zašto tražiti F1 momčad za takav posao? Za razliku od timova koji rade isključivo na mainstream automobilima, F1 timovi idu do krajnosti kada je u pitanju učinkovitost. Oni nemaju iste duge vremenske okvire za iznalaženje rješenja kao glavni razvojni timovi.
Prema Markusu Schaeferu, Mercedesovom glavnom tehnološkom direktoru, primjenom onoga što je naučio F1 tim skratio je razvoj novih vozila, vrijeme od koncepcije do masovne proizvodnje, s prosječnih 58 mjeseci na "niskih 40". To ipak nije jedina korist.
F1 timovi također moraju izvući svaki mogući djelić učinkovitosti iz mehaničkih dijelova njihovih automobila. Ta je stručnost omogućila automobil kao što je EQXX, koji je na kraju prešao više od 1200 km s jednim punjenjem.
"Ovdje s Formulom 1 imamo prednost koju drugi nemaju", rekao je Schaefer. “Tesla ga nema. Drugi timovi to nemaju.” Taj osjećaj vrijedi za većinu rivala s kojima bi se Mercedes mogao suočiti u borbi za prodaju više električnih vozila.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....