Kineski proizvođači automobila pustili su korijenje na europskom tržištu, rastu iz mjeseca u mjesec, a prilagodili su se i tržišnim okolnostima. Naime, na početku invazije dominantna ideja je bila krenuti s električnim automobilima, a kako su se interesi kupaca mijenjali, tako se i ponuda mijenjala. Danas možete kupiti kineske automobile s benzinskim motorima te primjerice plug-in hibride.
Koji je od kineskih modela najprodavaniji u Europi?
Ta čast pripada SUV modelu MG ZS koji je u posljednjih deset mjeseci prodan u 104 tisuće primjeraka (podaci Dataforcea), što je ozbiljan zalogaj europskog tržišnog kolača. Ako uzmemo u obzir da su najprodavaniji europski modeli Dacia Sandero ili Renault Clio u prvih deset mjeseci imali po 200 tisuća kupaca, ovo je ozbiljno ostvaranje za MG.
Nova generacija ZS-a dostupna je s novim MG-jevim hibirdnim sustavom ili kao benzinac, a početna cijena u Hrvatskoj je 19.990 eura.
U čemu je tajna? Kao i primjerice Suzuki Vitara, MG ZS donosi prostranost SUV-a i pregršt naprednih tehnologija po pristojnoj cijeni…Nije bez mana, ali one nisu ozbiljne, pogotovo po pitanju funkcionalnosti i sigurnosti, piše HAK.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....