Novi Espace stigao je nakon dugih 12 godina i staru autobusno-monovolumensku koncepciju zamijenio trendovskom crossoverskom. Dizajn nas je podsjetio na nekadašnji avangardni (ali prodajno neuspješni) Avantime, a ugrađeno je i pregršt moderne tehnologije. Ipak, kad smo sjeli za upravljač osjetili smo onaj poznati Espaceovski duh prostranosti i izuzetne preglednosti prema naprijed, pri kojem imate osjećaj da sjedite u pokretnom izlogu.
Pritom je atraktivnija karoserijska forma, koja nam se baš jako dopala, za punih 6 centimetara niža od dosadašnje (1,67 m). Dužina joj nije mijenjana (4,86 m), ali je zato međuosovinski razmak veći za 1,6 centimetara u odnosu na dosadašnji Grand Espace (2,88 m). Što znači da neće više biti obične i Grand izvedbe.
Novi Espace je i smršavio, čak 250 kilograma. Može biti opremljen i 4control sustavom zakretanja stražnjih kotača te elektroničkom regulacijom tvrdoće amortizera, a velikim interijerom sa 5 ili 7 sjedala dominira dodirni multimedijalni zaslon veličine tableta te stilski do perfekcije dovedena ručica mjenjača. Ugrađena je sva sila opreme (R-Link2, head-up, podešavanje zvuka motora, masažna sjedala...), a što se motora tiče zasad su predviđeni jedino 1,6-litraši (dizelski sa 130 i 160 KS i turbobenzinac sa 200 KS).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....