Jedan od najvažnijih detalja razvojne strategije Bentleya je razvoj potpuno električnog modela koji bi ovu marku učinio spremnom za zabranu automobila na fosilnih goriva u Europskoj uniji. Bentley će investirati enormnih 3 milijarde eura u novi model koji će se proizvoditi u tvornici u Creweu. No unatoč važnosti i izdašnom financiranju projekt je s 2025. godine pomaknut na 2026. priznao je šef marke Adrian Hallmark.
Hallmark je ustvrdio kako se radi o odgodi od samo nekoliko mjeseci, a ne za čitavu godinu te istaknuo da problemi s kojima se suočavaju nemaju nikakvu vezu sa softverskim problemima u Volkswagen Grupi. VW naime ima velike probleme sa softverom svojih budućih električnih top modela i stoga njihov razvoj kasni. Početkom mjeseca je njemački Automobilwoche otkrio da VW- ova softverska tvrtka Cariad jako kasni s projektom Artemis za električne modele Audija, Porschea i Bentleya, no iz tvrtke te navode nisu htjeli komentirati.
U međuvremenu su se proširile glasine da su Cariadovi problemi bili i glavni razlog zbog kojeg je VW grupa iznenada otpustila svojeg direktora Herberta Diessa.
Kad prvi električni Bentley stigne na ceste preuzet će ulogu top modela marke, no neće biti izravna zamjena za luksuzni Mulsanne. Automobil će koštati više od 300.000 eura, a najsnažnija verzija bi trebala razvijati nevjerojatnih 1400 KS uz ubrzanje do 100 km/h za samo sekundu i pol, štzo je brže od Nevere. Krajem desetljeća trebali bi uslijediti i drugi električni modeli Bentleya dok bi vozila s konvencionalnim pogonom polako bila povlačena iz prodaje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....