Danas je srce Bentleyjeve linije model Continental GT i njegova je linija, kao što bismo mogli i očekivati, inspirirana veličanstvenom poviješću i dizajnom modela R-Type Continentala, legendarnog modela koji ove godine slavi 70. godišnjicu od predstavljanja.
Prve isporuke R-Type Continentala obavljene su 1952. godine i u to je vrijeme bio najbrži četverosjed na svijetu, a također je bio i najskuplji serijski automobil koji je tada stajao 6928 funti. U današnjem novcu to bi otprilike bilo 140.000 funti, ali ni to nije dobar pokazatelj tadašnje vrijednosti ovog Bentleya koji je vrijedio - kao četiri prosječne kuće u Engleskoj!
Međutim, tko i ga je mogao priuštiti, za taj je novac dobio prilično impresivan automobil. Inspirirana Bentleyevim prijeratnim eksperimentima s aerodinamikom, tvrtka je odlučila napraviti elegantni coupe baziran na R-Type Bentley limuzini. Dobiveni model bio je prvi u svojoj povijesti koji je nosio naziv "Continental".
Kao i R-Type, Continental je pokretao 4,56-litreni redni šestak od 155 KS umjesto standardnih 142 KS, a mjenjač je imao veći konačni omjer u mjenjaču.
Te su se promjene kombinirale kako bi nastao automobil koji je u prosjeku mogao postići brzinu od 190 km/h) tijekom pet krugova na stazi Montlhéry u blizini Pariza.
Sveukupno, Bentley napravio je samo 208 primjeraka R-Type Continentala, što ga čini jednako rijetkim prizorom u svoje vrijeme kao i sada. Od toga, 193 karoserije izradio je HJ Mulliner, pet je napravio Franay, tri Graber, a jednu Farina, dok je Park Ward napravio četiri dropheada i dva coupea.
Bentley piše da je, kada je radio na luksuznom coupeu za novu eru od ere 2003. godine, namjerno odabrao naziv Continental.
Dizajn novog vozila nije samo inspiriran R-Type Continentalom, već je njegova tvrdnja da je najbrži četverosjed na svijetu također izravan hommage automobilu iz 1952. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....