Zagreb - Rezultati koje je objavila agencija Promocija plus jasno pokazuju kako još uvijek nije došlo do stvarnog i trajnog oporavka hravtskog tržišta automobila. Naime, u srpnju je registrirano 2663 novih automobila, u odnosu na 3953 vozila u istom razdoblju katastrofalne 2010. godine. Tako je optimizam od protekla dva mjeseca vrlo brzo spaslusnuo i nastupila je opet letargija. U lošem mjesecu Volkswagen je sa 386 registracija opet najbolji, ali je manje uvjerljiv nego u lipnju.
Uspjeh Korejaca
Opel je klasično drugi, dok je u srpnju mjesto na podiju još osigurao Peugeot koji je prilično dobro prodavao svoj lagano obnovljeni model 308. Ipak, najviše razloga za satisfakciju ima Hyundai. Korejski proizvođač, odnosno hrvatski uvoznik je sa 327 registracija imao najbolji mjesec u godini uz udio na tržištu od govoto 9 posto. Čini se kako je agresivni pristup korejca koji su gotovo potpuno obnovili svoju gamu vozila i prihvatljive cijene i dobre akcije učinile svoje.
Pomoć flota
Vjerojatno je pritom pala i neka flota koja je dodatno učvrstila pozicije. Da korporacija Hyundai-Kia prodire, potvrđuju i rezultati Kije koja također bilježi najbolji mjesec u godini, ali su brojke nešto manje (153 registracije). Ford je jedan od rijetkih koji je odlučio kampanju nastaviti i ljeti. Tako su u srpnju registrirana čak 254 Forda, najviše u 2011. Taj rezultat ipak ne bi bio moguć bez pomoći flotnog odjela koji je dobro odradio posao.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....