VOZILI SMO

OPEL INSIGNIA Prihvatila facelift, ali ne i dijetu

Insignia je uz preinake na karoserije dobila novi infotainment sustav i snižene su joj emisije Co2

Insignia i u novoj generaciji daje osjećaj robusnog, teškog auta, što i ne čudi. I dalje je debeljuškasta i teža od svojih konkurenata, pa i ne čudi što je imala prilično visoke emisije. Olakšana još uvijek nije, ali je upotrebom posljednje tehnologije napokon ostvarila 99 grama CO2 uz pomoć nama najzanimljivijeg 2.0 CDTI motora sa 120, odnosno 140 KS. Aerodinamika je također poboljšanja i Opel tvrdi da je vodeći u klasi s Cd vrijednošću 0.25.

Najlakše ju je prepoznati po velikoj kromiranoj letvici straga koja veže stražnja svjetla, dok je nos vizualno proširen spretnim umetanjem kromiranih dodataka u obliku bumeranga. Izgleda napadnije, niže, dinamičnije, a to je pogotovo očito na OPC modelu. Otvaranjem vrata jasno je da se mnogo toga zbilo u unutrašnjosti. Za početak, pohvalno je što je nestala čitava šuma tipki i prekidača koje sada mijenja infotainment sustav. Na dnu središnjeg grebena je touch-pad poput onog na laptopima, s time da istovremeno osjeti rad tri prsta.

Uz iste te funkcije na volanu i na ekranu osjetljivom na dodir vjerojatno ćete trebati barem tjedan ili dva da savladate sve funkcije. No, ako se i izgubite, nema problema, jer je uz novu Insigniju lansirana i nova aplikacija za pametne telefone. Još jedna stvar: brojač okretaja i kazaljke temperature su ostale, dok je sve ostale instrumente zamijenio golemi ekran. U vožnji se ništa promijenilo nije: Opel uvijek dostigne razinu konkurenata, ali nikad ne prednjači da bi ga ostali morali sustizati.

Oni koji vole osjećaj vožnje u čeličnoj kutiji koja daje dojam sigurnosti, tvrdo upija rupe i pušta duboke zvukove u vožnji i dalje će biti zadovoljni. Oni napredniji koji vole gipkost, fine vozne osobine i osjećaj lakoće vjerojatno će radije pogledati konkurenciju. Insignia nikada nije bila najbolja u voznim osobinama, najnižoj potrošnji ili nekom tehničkom detalju - ona je jednostavna sredina kakvu tržište očito traži. S obzirom na prodajne brojke, očito je pogodila u sridu. A ako se pitate kolika će joj sad biti cijena, odgovor je - nepromijenjena.

2.0 CDTI 120 KS

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 4 cil.

Obujam 1956 ccm

Snaga 120 KS pri 4000 o/min

Moment 300 Nm pri 1750 Nm

Mjenjač ručni, šest stupnjeva

Dimenzije 484 x 186 x 150 cm

Prtljažnik 500/1015 litara

Brzina 195 km/h

0-100 km/h 11,5 sekundi

Potrošnja 3,7 litara

Ispuh CO2 99 g/km

Cijena 173.280 kn

OSTALI MOTORI

Benzinski 1.4 Turbo (140 KS), 1.6 Turbo (170 KS),

2.0 Turbo (250 KS), 2.8 Turbo V6 (330 KS)

Dizelski 2.0 CDTI (110, 130, 140 KS i 195 KS)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 20:02