Volkswagen je apsolutni broj 1 sa čak 720 registracija. Tu su uključene manje flote, naročito od Auto Zubaka, ali ništa spektakularno poput policije koja je pumpala tržište na početku godine. Sva tri modela - Polo, Golf i Passat - očito imaju svoje kupce. Opel je također ubilježio dobar mjesec (583 registracije) i popeo se ukupno na drugo mjesto.
Opelove agresivne kampanje očito su urodile plodom, a nešto je malo i rent-a-car vozila. Renualt je ubilježio najslabiji mjesec od početka godine, a razlog je manjak isporuka traženog ‘generation’ modela, što bi se trebalo uskoro i nadoknaditi. Peugeot ima stotinjak registracija više od Citroëna, a Škoda je već u prvim mjesecima praktično prodala svoju kvotu za ovu godinu.
Seat već drugi mjesec zaredom ima odličnu prodaju i bit će zanimljivo pratiti daljnje rezultate koji će pokazati je li riječ o jednokratnoj narudžbi ili se pak španjolska tvrtka vraća u top 10. Nissan je zahvaljujući odličnoj akciji mjeseca dizela japanski broj 1 u lipnju sa 102 registracije, ispred Toyote koja ima 94 registracije.
Audi je u premium segmentu malo odmaknuo BMW-u, dok Mercedes polako, ali sigurno raste. Srpanj će donijeti i konačan odgovor na pitanje je li lipanj bio slučajnost ili se automobilsko tržište u Hrvatskoj stvarno oporavlja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....