ne ovise ni o kome

Kineski proizvođač BYD ne boji se nestašice brodova za transport auta: Izradili su vlastiti za 7000 vozila!

BYD Explorer br. 1 kreće prema Europi u trenutku kada se pojavljuju strahovi od globalne nestašice teretnih brodova

BYD Explorer No.1

 Profimedia

Prošle godine, Kina je postala vodeći izvoznik vozila na globalnoj razini, a njezina automobilska industrija ubrzano raste. U skladu s tim trendom, prvi kineski teretni brod o kojem smo već pisali, posebno izgrađen za izvoz vozila, BYD Explorer No. 1, upravo je isplovio je prema Europi.

BYD Explorer No. 1 ima kapacitet prijevoza do 7000 vozila i, kako samo ime sugerira, naručen je od strane proizvođača automobila BYD. Ovaj inovativni teretni brod, pod upravom Zodiac Maritime Ltd., konstruirala je tvrtka International Marine Containers Group Co.

image

BYD Explorer No.1

Profimedia

Ovaj korak uklapa se u strategiju rasta BYD-a, čiji je cilj proširenje inozemne prodaje i osvajanje ključnih tržišta, uključujući Europu. Unatoč tome što je u četvrtom tromjesečju 2023. nadmašio Teslu u prodaji električnih vozila, BYD je ostao drugi najveći proizvođač električnih vozila tijekom cijele godine.

BYD Explorer br. 1 je isplovio iz lučkog grada Longkoua u sjeveroistočnoj Kini, zaustavivši se u Yantaiju 9. siječnja. Sada se upućuje prema Shenzenu, sjedištu BYD-a, prije nego što krene prema Europi, piše Bloomberg.

Iako je lansiranje BYD Explorera No. 1 odvijeno u povoljnom trenutku za proizvođača automobila, nakon što stigne u Europu, može se suočiti s izazovima. Rast kineske automobilske industrije potaknuo je europske vlade da razmotre subvencioniranje vlastite industrije i razmatranje carinskih mjera protiv kineskih proizvođača automobila.

image

BYD Explorer No.1

Profimedia

Važno je napomenuti da je lansiranje BYD Explorera No. 1 došlo u trenutku kad nedostatak teretnih brodova, prouzrokovan odlukom o otpisu starih brodova tijekom pandemije, rezultira rastom cijena najma, što povećava troškove izvoza.

Ovaj impresivni brod, BYD Explorer No. 1, ima domet krstarenja od 15.800 nautičkih milja, a dijelom ga pokreće ekološki prihvatljivi prirodni plin, što predstavlja dodatni korak prema održivijem transportu teretnih brodova.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 21:21