S 8-stupanjskim mjenjačem stotku uhvati za 4,6 sekundi i postiže 300 km/h, uz ograničenje elektronike. Najveći okretni moment od 680 Nm postiže u rasponu od 2500 do 5500/min, odnosno 40 KS i 55 Nm više od varijante koja se ugrađuje u XFR.
Brutalna snaga se na kotače prenosi putem 8-stupanjske automatike s elektronskim nadzorom koji se samostalno prilagođava stilu vožnje.
Od vanjskih posebnosti u oči upadaju 20 colni naplaci s niskoprofilnim gumama dimenzija 265/35 sprijeda i 295/30 straga dok se za uvjerljivo kočenje brinu kočnice s ventiliranim diskovima promjera 380 mm sprijeda i 376 mm straga. Aerodinamički paket osigurava agresivniji i sportskiji izgled s ogromnim otvorima za hlađenje, a za bolji potisak na asfalt brine se veliki stražnji spojler s karbonskim difuzorom.
Plavi lord u sprintericama u prodaji se očekuje sredinom sljedeće godine s očekivanom cijenom od oko 100 tisuća eura, no tvornica je već sada najavila da će se XFR-S proizvesti vrlo maloj seriji.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....