Bliži se i vrijeme premijere sljedeće generacije Mazde MX-5, isto vrijeme kada EV-ovi i hibridi postaju sve uobičajeniji proizvodi na tržištu automobila. Međutim, čini se kako sportski automobil neće slijediti njihove korake, već će, prema Autocarovom posljednjem izvješću, i dalje koristiti motor s unutarnjim izgaranjem.
Naime, unutarnje izgaranje preživjet će do pete generacije, s Mazdinom Skyactiv-X tehnologijom motora. Prvi motor sa Skyactiv-X-om predstavljen je sredinom 2019. godine, u obliku 2,0-litrenog četverocilindraša sposobnog za oko 180 KS i 224 Nm okretnog momenta. Mazda je već objavila svoje planove o nadolazećem asortimanu rednih 'šestaka' koji će koristiti navedenu tehnologiju zbog poboljšanja uštede goriva i smanjenja emisija.
Ako se Skyactiv-X u najnovijem MX-5 zaista obistini, potrebna će biti potpuna rekonstrukcija automobila, a u ponudi će biti samo jedna opcija motora. To znači da se početna 1,5-litrena varijanta, koja se trenutno nudi, vjerojatno neće zadržati dalje od trenutne generacije.
Šef Mazdinog odjela za dizajn Ikuo Maeda priznao je kako su različite opcije pogonskih sklopova još uvijek u razmatranju. 'Želimo pronaći najbolji pogonski sklop kako bi vozilo ostalo lagano, ali zbog raznolikih zahtjeva i preferencija moramo istražiti različite opcije', rekao je Maeda.
Osim drugačijeg pogonskog sklopa, peta generacije MX-5 dobit će i novi dizajn, koji inspiraciju crpi iz aktualnih Mazde3, CX-30 i MX-30.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....