Prije par dana pisali smo o električnoj Opel Manti u restomod izvedbi, a s ovim EV Porscheom iz 1991. godine izgleda da stavljanje elektromotora u klasične automobile postaje trend. Everrati Automotive Limited, tehnološka kompanija koja se bavi obnavljanjem i modificiranjem klasičnih i kultnih automobila kako bi ih učinila pogodnima za novu elektrificiranu eru automobilske industrije, predstavila je svoj novi vodeći model utemeljen na voljenoj 964 generaciji Porschea 911.
Projekt je započeo nakon što je 911 iz 1991. godine u potpunosti obnovljen: prvo je u potpunosti rastavljen na golu šasiju, a svi dijelovi su uklonjeni iz automobila. Slijedilo je mokro pjeskarenje do originalnog sloja cinka, nakon čega je karoserija proširena karbonskim vlaknima.
Tretman je uključivao zamjenu originalnog čeličnog stražnjeg krila i poklopca motora dijelovima od karbonskih vlakana. Vrata su također izrađena od istog materijala te ojačana čelikom visoke čvrstoće za bolju zaštitu od bočnog udara.
Ispod poklopca motora nije vraćen originalni 'Boxer' sa šest cilindara, već moderni elektromotor za kojeg Everrati navodi da isporučuje izlaznu snagu od 507 KS (373 kW) i 500 Nm okretnog momenta, čime je snažniji od izvornog 964. Osim toga, za sprint do stotke potrebno mu je manje od 4 sekunde, a s jednim punjenjem može prijeći 241 kilometar.
U projektu je sudjelovao i prvak 'British Touring Car Championshipa' i 'Porsche Carrera Cupa' Tim Harvey. Neki od dijelova ovjesa zadržani su u izvornom obliku, dok su drugi zamijenjeni modernijim i nadograđenim dijelova. 'Široko 'Signature' tijelo ima suštinu kultnog 911 u smislu njegove raspodjele težine straga i osjećaja njegovih kontrola ažuriranih zahvaljujući nevjerojatnim performansama njegovog električnog pogonskog sklopa'.
Everrati trenutno završava ispitivanje i testiranje 'Signaturea 911', a isporuke kupcima započeti će krajem ove godine. Cijeli tretman stoji oko 250.000 funti (2,186.785 kuna), a uz to, kompaniju je potrebno opskrbiti s izvornim automobilom. Je li ovo zanimljiv projekt ili ipak mislite da stariji Porschei trebaju ostati kakvi jesu, odlučite sami.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....