Everrati je predstavio svoju najnoviju pretvorbu EV-a temeljenu na kultnom Porscheu 964 Cabrioletu s proširenom karoserijom i pogonskim sklopom od 500 KS. Tvrtka sugerira da je Cabriolet EV prvi te vrste, pridružujući se prethodnim EV pretvorbama 964 911 Coupe i Targa.
Everratijev Porsche 964 Cabriolet zadržava klasični izgled, uz suptilne izmjene na vanjštini i unutrašnjosti kabine. Najveća promjena je, pogonski sklop. Zanimljivo je da vlasnici mogu vratiti 964 na izvornu specifikaciju s pogonom na unutarnje izgaranje u bilo kojem trenutku u budućnosti, čuvajući njegovu vrijednost na tržištu klasičnih automobila.
Everratijev 911 opremljen je električnim motorom koji proizvodi 446 KS (328 kW) ili 507 KS (373 kW) i 500 NM okretnog momenta, što je gotovo duplo više od 964 Carrere na kojoj se temelji.
Snaga se prenosi na stražnje kotače, omogućujući ubrzanje od 0 do 97 km/h za manje od 4 sekunde za snažniju verziju. Baterija ima kapacitet od 62 kWh, nudeći respektabilan domet vožnje od 322 km.
Cilj preinake bio je zadržati karakter serijskog Porschea 964 ne samo u smislu dizajna već i dinamike vožnje. Iz tog razloga, Everrati je dao sve od sebe da kalibrira raspodjelu težine i postavu šasije što je moguće bliže motoru s unutarnjim izgaranjem. Po izboru, 964 može biti opremljen s potpuno podesivim TracTive ovjesom.
Model je razvijen u Oxfordshireu u Velikoj Britaniji, i proizveden uz pomoć Aria Grupe sa sjedištem u Kaliforniji, koja je poznata tvrtka za proizvodnju malih serija koja je surađivala sa Singerom i Radfordom.
To također znači da se Everratijev 964 može proizvoditi s obje strane Atlantika, a nudi se u Velikoj Britaniji, Europi i SAD-u.
Everrati nije objavio cijenu konverzije, ali cijena njihovog električnog 964 Coupea kreće se između 260.000 i 325.000 dolara (2 milijuna i 2,5 milijuna kuna). Cabriolet je dostupan u izdanjima Pure, Signature i Gulf Signature.
Ostavljajući po strani Porsche pretvorbe, Everratijev asortiman uključuje i Land Rovere, GT40 i Mercedes-Benz SL Pagodu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....