Dorađen interijer
Od većeg je značaja čitav niz promjena u interijeru, poput izmijenjenih instrumenata, prekidača na središnjoj konzoli ili poboljšanog MMI multimedijskog sustava, kao i nove boje presvlaka i materijala. Novi sustavi aktivne sigurnosti brinu se za zadržavanje automobila u voznom traku, automatsko kočenje ako se pri brzinama do 30 km/h javi rizik od sudara s vozilom ispred ili upozoravanje vozača na pravodoban odmor.
Osim modernije tehnologije, obnovljeni A5 ima otprije poznate, ali snažnije i štedljivije motore. Dizelaši su dvolitreni četverocilindrični TDI sa 177 KS (kasnije stiže i verzija sa 143 KS), kao i dvije verzije 3-litrenog V6 motora sa 204 i 245 KS. S druge strane, najsnažniji 3-litreni V6 benzinac razvija 272, a dvolitreni TFSI ima 211 KS. Svi motori serijski dolaze sa start-stop sustavom, neovisno o tome imaju li ručni ili automatski mjenjač. Jedini potpuno novi motor u ponudi je 1,8-litreni turbobenzinac koji uz pomoć niz inovativnih rješenja, poput kombiniranja izravnog i neizravnog ubrizgavanja, razvija 170 KS. Ta brojka možda nije impresivna, no zato podatak o momentu od 320 Nm dostupnog od samo 1400 o/min naprosto oduševljava.
Izvrstan novi benzinac
Novi je motor u vožnji iznimno elastičan, uglađen i impresivniji nego što skroman obujam sugerira. Osim što pruža odlične performanse (snažno ubrzava u rasponu od 1500 do 5500 o/min), novi TFSI motor prosječno troši samo 5,7 l/100 km. Unatoč nastojanjima Audijevih inženjera da obnovljeni A5 obdare dinamičnijim voznim osobinama, u vožnji više impresionira udobnošću i uglađenošću nego užicima za upravljačem.
A5 u prodaju stiže tijekom idućeg mjeseca, a cijene još nisu formirane.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....